Datankäyttövaroitus Samsung
Mitä tarkoittaa, kun näytölle ilmaantunut tuo teksti?
Kommentit (6)
Tarkoittaako aina vain sitä että tietty määrä dataa (=nettiä???) on käytetty?
Koska Suomessa dataa saa lähtökohtaisesti käyttää rajattomasti, ei tuommoisesta tarvitse olla huolissaan. Monissa muissa maissa liittymissä hintaan kuuluu datan käyttö tiettyyn rajaan asti, jonka jälkeen pitää pulittaa lisää. Tehdasasetuksilla se herjaa 2 gigan kohdalla. Olen omassa luurissani nostanut varoituksen 100 gigan kohdalle ja mittaussykliksi 1 kuukausi. Jos kyseinen "raja" tulee vastaan, olen lähinnä kiinnostunut että miten olen oikein puhelintani ja sen nettiä käyttänyt :D
Tolla varoituksella on merkitystä vain silloin, kun liittymäsoparissasi on data määrä rajoitettu. Ja ehkä myös ulkomaan matkoilla.
Rajoittamattoma data kanssa ei väliä.
Liitymäsinne on kaapatu!!!!! vARO vaaraa v oi mennä yhteys ja PANKKI tiedot ja kaikkki rahat ja
Se ominaisuus on tehty sitä varten jos on esim. rajallinen netti liittymässä, voi itse laittaa varoittamaan etukäteen. Muuta ylärajaa puhelimen asetuksista jonnekin todella korkeaksi niin ei tule muistutusta ihan heti uudestaan.
Siitä ei tartte välittää, vain se millainen liittymä sinulla on operaattoriltasi merkitsee.