Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmän henkilökunta edut

Vierailija
06.11.2018 |

Äitni oli aikoinaan s-ryhmällä töissä ja sai ihan kivan henkilökunta alennuksen S-ryhmän kaupoista. Muistelen, että oli ruoasta noin 3% ja käyttötavaroista 15%. Olin työpaikkahaastattelussa ja nyt olisin pääsemässä prismaan töihin. Mietin vaan kun kertoivat et nykyään tuon alennuksen saa vain jos ohjaa palkkansa S-Pankkiin ja maksaa ostokset s-tililtä. Siis mitä? En voi ymmärtää. Meillä on lainat toisessa pankissa ja henkilökohtaisista syistä niitä ei s-pankkiin siirretä. Mieheni on kokoaikaisessa työpaikassa. Minulla alkaisi osa-aikainen. Nyt jäädään sitten ilman henkilökunta-alennusta joka olisi ollut iso lisä mun pieneen tilipussiin. Miten työnantaja voi määrätä minkä pankin asiakas olet? Mun mielestä henkilökunta-alennus kuuluu kaikille s-rhmän työntekijöille eikä vaan niille jotka maksaa s-tililtä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikeus sun mielipiteeseesi.

Kumma, ettei alennukset kelpaa...

Vierailija
2/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ohjaa palkka S-tilille, ja siirrä sieltä kuukausittain kaikki, paitsi ruokaan menevä raha, nykyisen pankin tilille. Monilla ihmisillä on muutenkin erillinen ruoka- ja taloustili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hok-elannolla menee näin. Se minne tilille palkka tulee ei ole väliä mutta ostokset pitää maksaa S-pankin pankkikortilla.

Ei ole mulle ongelma, siirryin Nordeasta heti S-pankin asiakkaaksi kun sain töitä s-ryhmästä.

Vierailija
4/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kesänä töissä s-ryhmällä, muistaakseni sain samat ohjeet kuin sinä, mutta käytännössä henkilökuntaedut sai kun haki s-etukortin jossa myös visa ja käytti sitä kuten normaalia s-etukorttia (bonusten luku) ja sitten maksoi ostoksensa tavallisesti sen pankin kortilla, jonka asiakas olet tällä hetkellä.

Vierailija
5/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ostokset pitää maksaa vihreellä kortilla että saa alen, mutta muuten voit kyllä käyttää mitä pankkia ite haluat. Me tehdään niin että siirretään S-tilille tietty summa kuussa, jolla maksetaan ruokaostokset, ja muuten sitte omat tilit omissa pankeissa. Ja jos tulee muuten käytyä S-paikoissa shoppailemassa tai syömässä, nii puhelimella nopsaa vaan siirrän omalta tililtä summan S-tilille ja maksan sieltä :) ravintoloissa ja esim Sokoksella vaate- ja meikkiostoksilla on ihan tuntuva tuo alennus!

Vierailija
6/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee:

Saat olla minkä pankin asiakas haluat, mutta saadaksesi s-ryhmän paikoissa alennuksen, täytyy maksaakin s-kortilla. Muuten alennusta et saa.

Itse laitan kerran kuussa s-tilille tietyn summan ja maksan sillä kortilla siis just Prismassa jne. Henkilökunta-alennukset kannattaa hyödyntää, on hyvät.

Vierailija
7/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olin teininä paikallisessa ässässä tetissä ja voin vaan sanoa etten ikinä menis ässään töihin. Hanskat vaan iskettiin eka päivänä kouraan ja vietiin lavan ettee ja käskettin purkaa. Kaikki työhönopastus tuli virheiden kautta. Älä tee niin, älä tee näin, no mistä helvetistä tiesin miten mikäki tehhään kun ei alkuun neuvotto. Miun mielipide on et pysy kaukana siitä työpaikasta

Vierailija
8/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Meillä on miehen kans yhteinen tili muualla kuin s-pankissa. Ja ei kyllä aleta mitään tilisiirtoja kuukausittain tekemään. No eihän me kyllä ikinä mitään S-ryhmästä edes osteta. Ruoka voisi olla ainut. Ei prismassa ja sokkarilla vaan ole meidän tyylisiä vaatteita. Ja meikitkin tilaan netistä. Säästää paljon enemmän kuin ostaisi S-ryhmästä ja saisi mitättömän alennuksen.

Vierailija
9/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans samaa mieltä, et jos vaan voi niin älä mene kauppaan töihin. Kynnet verillä saa raataa palkkansa eteen. Olin itse s-marketissa töissä pari kuukautta ja se riitti. Päällikkö oli ihan piru. Ainut hyvä asia niin löysin hyvän ystävän sieltä

Vierailija
10/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, et uskallat asiasta puhua. Tiiän monta jota tää asia ärsyttää. Jos et maksa vihreällä kortilla ei alennusta tule. Toisaalta me ollaan kyllä niin nössöjä, ettei uskalla valittaa, ettei vaan saa potkuja.

Vierailija
11/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku valaista miksi siellä toimitaan noin? Meneekö s-pankilla huonosti kun pitää kalastella henkilökunnan rahoja?

Vierailija
12/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äiti oli myös ässässä töissä kun olin lapsi ja muistan vaan miten poikki hän oli työpäivän jälkeen. Hän pitikin huolen, et me lapset ei päädytä kaupanalalle.

Vierailija
13/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmällä on muitakin työpaikkoja kuin kaupat, ihan näin välihuomautuksena. Itse hotellialalla S-ryhmällä ja tyytyväinen oon.

Vierailija
14/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupanalalla on kyllä se hyvä asia, et pääsee hyville liksoille. Muistelen, et joskus oli Iltalehdessä juttua Siwan kassasta joka tienasi 40 000 vuodessa. Oma palkka on 28000 ja kokoaikatyö.

Vierailija
15/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin palkan voi pyytää maksettavaksi juuri siihen pankkiin mistä teillä on ne lainat. Ei sitä kukaan, ei edes S-ryhmä voi sinulta kieltää. Alennuksia ja bonuksia varten sinulla tulee kyllä olla tili myös avattuna taloustili S-pankissa.

Eli sovit sen teidän laina ja palkkapankin kanssa, että osan palkkatulosta siirtävät palkkapäiväsi jälkeen S-pankkiin taloustilillesi, josta maksat ne ostoksesi joista haluat saada sen henkilökunta alennuksen.

Simppeliä ja näin ainakin mulla toimi sen viisi vuotta, mitä olin töissä S-ryhmässä. Viime kesänä siirryin kilpailijan leipiin ja heillä henkilökuntaetuudet himpun paremmat ja taas toisenlaiset systeemit.

Vierailija
16/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin palkan voi pyytää maksettavaksi juuri siihen pankkiin mistä teillä on ne lainat. Ei sitä kukaan, ei edes S-ryhmä voi sinulta kieltää. Alennuksia ja bonuksia varten sinulla tulee kyllä olla tili myös avattuna taloustili S-pankissa.

Eli sovit sen teidän laina ja palkkapankin kanssa, että osan palkkatulosta siirtävät palkkapäiväsi jälkeen S-pankkiin taloustilillesi, josta maksat ne ostoksesi joista haluat saada sen henkilökunta alennuksen.

Simppeliä ja näin ainakin mulla toimi sen viisi vuotta, mitä olin töissä S-ryhmässä. Viime kesänä siirryin kilpailijan leipiin ja heillä henkilökuntaetuudet himpun paremmat ja taas toisenlaiset systeemit.

Mutta miksi tuo venkslaaminen? Meneekö s-pankilla tosiaan niin huonosti kun pitää saada henkilökunnan rahat?

Vierailija
17/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten sanotte kun ilta ja viikonloppu korvaukset loppuu. Teettekö enää iltoja ja viikonloppuja?

Vierailija
18/18 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä oo väliä mihin sok palkan maksaa palkkapäivänä. Alen saa kun maksaa spankin kortilla. Mulla meni ennen puolet tilistä nordean tilille ja puolet spankin tilille automaattisesti. Nykyään menee koko tili spankin tilille koska se on järkevintä käyttää sitä kun saa alet, reilut bonukset takaisin joka kk, maksutapaedun ja tankkausbonuksen.

Asuntolaina menee nordean tililtä. Se on laitettu menemään stililtä suoravelotuksena nordean tilille.

Yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme