Kuinka monelle tuli raskauden aikana paljon finnejä? Tuliko tyttö vai poika?
Mulla on ollut poikaolo koko ajan, mutta kaikki väittää että kukkiva naama tietäisi tyttövauvaa... kokemuksia?
Kommentit (12)
Nyt iho kukkii leukapielissä ja selässä ja muuten hilseilee kuivana, saas nähdä kumpi tulee.
Hiukset kiilsi, iho loistokunnossa, kynnet kasvoi hulluna, samoin karvat-TYTTÖ tuli
Hiukset normaalit, iho normaali (ei finnejä mut ei huippuhyväkään), kynnet ja karvat kasvoi-POIKA tuli
Ei iho-ongelmahistoriaa. Poika tuli.
tyttöjä tuli molemmilla kerroilla :)
kuten joku aiemmin mainitsi, niin ainakin mun kohdalla pitää paikkansa sanonta " tyttö vie äitinsä kauneuden" .
Mutta oon mä kyllä aika kaunis sitte alunperin ollut, kun vieläkin oon niin hirmuisen nätti, vaikka 2tyttöä on mun kauneuttani vieneet ;)
Tokassa käsivarsiin tuli sellaisia " hormoninäppyjä" -> poika.
Iho-ongelmia ei muutenkaan yleensä ole.
tuli finnejä etenkin decolteeseen ja hartia-selkä seudulle ja sain ihanan tytön!!
Finnit oli inhoja mutta kannatti " kärsiä" . Nyt ei enää ongelmasta tietoakaan.
Sain elämäni ensimmäiset finnit juuri esikosita odottaessa, ja poikahan sieltä tulla tupsahti... Sama finninaama olin sitten reilun vuoden päästä ja taas tuli poika...
Molemmissa raskauksissa alkuvaiheessa todella huono iho kasvoista, karvat kasvoi ->2 tyttöä, molemmilla paaaljon hiuksia..
Nyt odotan kolmatta ja iho sairaan hyvä..saas nähä tuleeko poika..?
tuli molemmat : )
...eihän sun raskaushimoruokarepertuaariin kuulu mitään näppysafkaa? Suklaata, juustoa...?