Muita joiden häpyhuuli on pienempi toista?
Vasen häpuhuuleni on huomattavasti penempi kuin oikeanpuoleinen. Voisi verrata suun huuliin, niin että ei olisi ylähuulta juuri ollenkaa ollenkaan.
Kommentit (28)
Itse en muista että olisin koskaan varsinaisesti tutkinut alapäätäni. Sen kokoeron kyllä ihan tuntee käteen. Ja vasta kun lääkäri ensimmäisen kerran tuumasi, että ohhoh! kun aloitti tutkimustaan oma huomionikin kiinnittyi asiaan.
Jos toinen häpyhuuli on toista pienempi, niin se on erittäin harvinaista.
Yleensä toinen häppäri toista isompi, mikä on sangen yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös toinen selkeästi isompi ja siitä on muutenkin haittaa, esim. en pysty pyöräilemään koska satula hankaa siihen ja kipeytyy muutenkin hyvin herkästi. Ihmeellinen "lerppa".
Eikö noita korjata ihan julkisessa terveydenhuollossa, jos aiheuttaa haittaa...
Vierailija kirjoitti:
kaikkea sitä jaksetaan miettiä. siis peilin edessäkö te ihailette ja mittailette alapäätänne?
minä tein noin joskus teininä, sen jälkeen ei ole tullut mieleenkään. ihan sama vaikka viellä ois viisi eri kokosta huulta, pääasia että pissavehkeet toimiin, muuhun en alakertaa käytä.n45
Juu ei tuossa iässä kannata enää miehille esitellä. Nuoret naiset ne kiimasia on.
M58
Vierailija kirjoitti:
Minulla on toinen normaalin kokoinen. Toinen roikkuu niinkuin koiran kieli.
kuulostaa rumalta
Vierailija kirjoitti:
Niillehän tehdään nykyään korjausleikkauksia. Jos rahaa löytyy niin lääkärille vaan mars.
Minkä ihmeen takia? Miten ihmeessä tuollaisesta edes saa kompleksin? No ihmiset ovat hyviä niitä kehittelemään. Jos ihmettet vain, niin lienee yleistä oman suppean kokemuksenkin mukaan. Mutta mitä tai ketä se haittaa?
Melkein kaikilla miehillä toinen nyytti roikkuu toista alempana. Usein vasen. Onhan siitä etuakin. Harvemmin törmää tasaparisiin pimppahuuliin. En oo väärän näköistä värkkiä vielä nähnyt. Kaikki ne on kiihoittavia omalla tavallaan. Rinta rottingille, aloittaja.
Tuo on kyllä ikävää. :( ap