Käytän alkoholia joka päivä tylsyyden takia
Käytän alkoholia joka päivä tylsyyden takia.
Miksi sinä käytät alkoholia joka päivä? Miten sinä lievität sietämätöntä tylsyyttä?
Vai etkö sinä käytä runsaasti alkoholia ja eikö sinulla ole sietämättömän tylsää?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin alkoholin pois vuosikymmen sitten, ja jätin masennuslääkkeet pois. Joo, on tylsää, ahdistaa ja koen syyllisyyttä mutta pakko vain kestää tämä ja elää elämää sellaisena kuin se on ja kokea ne tunteet jotka on. Välillä helvettoa mutta myös vahvuutta ja aitoutta.
Ei kuun säää vedääät mieelialaläääkkeitä jotka vue tunteeiden äääripääät ja sittten suaa kiiihottta kuuitennkin se kun muiiilaakin meneee huonosti. Kattkeruuus.
Ne joillla oikeeasti ilmaan läääkkeitä meneee elämää päiin vttua niiin se onn yhteeiskuunnan teehtävä hooitaa asiaat niiin etttei tällläasua kohtaaa opisskeluuoaiikoillla jostaa nyyt onkii ollut jo kriitiiikkiä uuutisisssa etttä kaiiiki meneen päiin hlvetttiä.
Urrheiilijanaa teekisi piistäää tämää mummmo pesukooneeeseen ja täyss hybriidi linkouus pääälle.
En mää oiikestii niin vihaanen ole kun täästää vooisii vetäää johhtopääätösettt. Muua vaaan vtuttaaa. Sehään on ihaan inhimilllistä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käyttää ennemmin essitalopraamia.
Minä syön joka aamu 150 mg Venlafaxiinia ja olen pöllyssä koko päivän - siinä ei viinaksia tarvita!
Samoin, myös ahdistukseen. Kotona yksin päivät pitkät. Missään en käy.
Kotityöt onnistuu ja luovuus kukkii pikkuhiprakassa.otan vain muutaman annoksen.
Käytin ennen alkoholia noin 3 kertaa kuukaudessa kun oli tapana mennä aina ystävien kanssa juhlimaan mutta sitten sairastuin ja sain lääkkeet niin siihen loppui alkoholin käyttö koska lääkäri sanoi etten saa enään käyttää alkoholia ettei tauti uusiutuisi.
Siihen loppui juhliminen ja nykyisin olen kaikki juhlapyhät yksin kotona kun kaverit ovat juhlimassa.
Alkoholi ei ole minulle ongelma ollut koskaan, pystyn siis helposti olla juomatta alkoholia mutta juhlia en osaa kun muut ovat humalassa enkä viihdy humalaisten seurassa.
Nyt olen ollut täysin raitis noin vuoden verran ja sen mukana tuli yksinäisyys.
M29
Juon melkeen joka päivä juurikin tylsyyden takia. Koira kuoli pari kuukautta sitten eikä oo enää mitään sisältöä elämään. Joka päivä en juo siksi ku parina päivänä on yleensä niin pahaolo että ei pääse sängystä ylös.
Urrheiilijanaa teekisi piistäää tämää mummmo pesukooneeeseen ja täyss hybriidi linkouus pääälle.