Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sh-opiskelijat ootteko kokeneet samaa. Yksi työntekijä sanoo sinulle jostakin, että "ei se niin tarkkaa ole" ja ei tartte kuitata

Vierailija
05.11.2018 |

esim. avainta tai jotain. Sitten joku toinen työntekijä bongaa sen, että et ole sitä jotain tehnyt ja nousee hirvee haloo kun se opiskelija ei ees avainta kuitanut. tms.
Ei oikein sitten tiedä, että ketä uskoa ja keneen luottaa :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kuin kuittasin lääkkeet ja kysyin voiko vakituinen työntekijä allekirjoittaa, et minä oon ne ottanut vastaan. Ni tää vakkari sanoo, että ei se niin tarkkaa et riittää se sun nimi siinä.

Noh, annas kun joku bongasi, että opiskelija oli kuitannut eikä sitä kukaan vakkari ollut allekirjoittanu niin hirvee haloo.

Vierailija
2/7 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri tällaista. Tai sitten yksi työntekijä neuvoo sinua, että "tämä tehdään näin" ja seuraavana päivänä joku toinen kauhistuu, että "ei noin saa tehdä, vaan näin!" 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juuri tällaista. Tai sitten yksi työntekijä neuvoo sinua, että "tämä tehdään näin" ja seuraavana päivänä joku toinen kauhistuu, että "ei noin saa tehdä, vaan näin!" 😬

että meinaa mennä hermot sellaisten työkavereiden kanssa :(

Vierailija
4/7 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia työpaikkoja ovat vuodeosastot.

Vierailija
5/7 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ohjeiden mukaan. Älä usko mitä sulle sanotaan kun ei tiedä, että onko kyseessä joku uunottaja.

Vierailija
6/7 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä joka alalla. En ole hoitoalalla, mutta meilläkin yksi sanoo yhtä ja toinen toista. No, onneksi en ole opiskelija, joten teen niin kuin itsestäni tuntuu. Jotain asioita voi tehdä monella tyylillä eikä ole mitään sääntöä, että se on pakko tehdä tietyllä tavalla. Varsinkin nuorempi ollessani oli vanhemmilla kova tarve neuvoa ja käskeä ja silloin se oli juuri tuollaista, että yksi käskee tehdä tietyllä tavalla ja hetken päästä toinen tulee kauhistelemaan, että ei noin saa tehdä. Se oli todella ärsyttävää.

Vierailija
7/7 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan tuttua meille vanhemmille vakityöntekijöillekin.. kun on monta tekijää, on monta eri mielipidettä, ja niistä sitten kuulee aina välillä.

Olen oppinut siihen, että teet sitten niin tai näin, se on aina jonkun mielestä väärin. Mutta ei kannata antaa niin painoarvoa.. teen kuten itse hyväksi näen, noudatan esimiehen ohjeita, ja jos joku muusta rutisee, niin siitä vaan. Opiskelijana se tosin ärsytti, kun sait huutia tehtyäsi asian tarkasti niinkuin joku neuvoi, ja seuraava haukkui sinut siitä. Ja tiesit arvosanasi harjoittelusta olevan vaarassa tämän vuoksi. Onneksi opiskeluaika ei kestä ikuisuutta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme