Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amazon(us):sta tilaamani tuote tuli ja on väärä, mitäs nyt?

Vierailija
05.11.2018 |

Kysymys siis melko pienestä mokasta, eli joo sama leffa kyseessä, mutta tämä mikä tuli on ihan normaali julkaisu (joka minulla jo on) ja tilaamani oli erikoisjulkaisu, missä mukana keräilytavara (jonka vuoksi siis olen tilannut).

Amazonista ei minulla ole kokemusta näiden suhteen ollenkaan, eli aikaisemmin tullut ihan oikeat tuotteet, eli miten kun olette lähettänyt palautetta tällaisessa tilanteessa kys.lafkalle teidät on pyydetty menettelemään?

Viesti siis jo laitettu ja mietityttää, että joudunko maksumieheksi heidän mokastaan vähintään uuden tuotteen postikuluissa tmv?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän mokansa, joten et joudu.

Vierailija
2/5 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran palauttanut viallisen tuotteen (en siis väärää), eikä minun silloin tarvinut itse maksaa palautuskuluja,  mutta siitä on kauan, liekö vielä samat systeemit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos! Tietääkö joku lähettävätkö oikean tuotteen tilalle vai palauttaa vain rahat?

-Ap

Vierailija
4/5 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla ettei sun tarvitse palauttaa sitä väärää tuotetta ja ne laittaa sulle sen oikean tulemaan. Postikulut on meinaan sitä luokkaa, että joskus tulee halvemmaksi antaa ostajan pitää väärä tuote kuin lähteä sitä palauttelemaan. Itselleni on käynyt muutaman kerran näin ihan Euroopasta tilattaessa, että ne on käskeneet pitämään väärän tuotteen ja laittaneet sen oikean tulemaan.

Vierailija
5/5 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla ettei sun tarvitse palauttaa sitä väärää tuotetta ja ne laittaa sulle sen oikean tulemaan. Postikulut on meinaan sitä luokkaa, että joskus tulee halvemmaksi antaa ostajan pitää väärä tuote kuin lähteä sitä palauttelemaan. Itselleni on käynyt muutaman kerran näin ihan Euroopasta tilattaessa, että ne on käskeneet pitämään väärän tuotteen ja laittaneet sen oikean tulemaan.

Tuota vähän mietinkin, kun tämä tuote varsinkin arvoltaan vain muutaman euron. Kiitos vastauksesta :)