Epäilen että mieheni pettää
Olen alkanut ihmettelemään muutamia asioita. Käyttäytyminen on muuttunut vältteleväksi ja mies on paljon kännykällään. On ostanut uusia vaatteita kasapäin ja huolehtii tarkemmin ulkonäöstään. Työt venyvät usein pitkälle iltaan. Auton vaihtoi sellaiseen, jossa on iso tavaratila ja tummennetut ikkunat takana. Ei ole enää niin kiinnostunut minun ja lasten kanssa lähtemään lomalle. Miten saisin asiaan selvyyden?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan, jo mies hermostuu, niin peli on selvä!
Eihän se nyt ensimmäisestä kysymisestä selviä. Jos mies vastaa ihan huolettomasti/hämmästyen/naurahtaen "mistäs nyt tuulee..." tai vastaavaa, pitää kysymys esittää uudestaan muutaman päivän päästä. Jos reaktio on edelleen sama, pitää kysyä taas, mutta tällä kertaa hieman aikaisemmin. Jos mies pysyy edelleen rauhallisena, niin tahtia pitää tiivistää ja lopulta tenttaaminen on päivittäistä. Lopulta miehesi kyllä hermostuu ja siitä tiedät, että hän pettää.
No eihän kukaan kestä tuollaisessa parisuhteessa. Viimeistään siinä kun viikko toisen perään tivataan pettääkö, niin sama jo alkaa pettämään.
Vaikuttaa siltä, että uusi nainen. Kai se joskus ilmenee tavalla tai toisella..ei muuten yhtäkkiä ostelisi uusia vaatteita ja jättäisi sinut huomiotta. Keskustelu..ero vireille..ole nopeampi kuin miehesi.
Ei kaikki vaimot tiedä, mitä itsekunnioitus tarkoittaa. Moni suostuu olemaan kynnysmatto ja moppi miehelleen. Vaikka mies jäisikin kiinni pettämisestä, todella harva vaimo haluaa eroa.
Minulla on ystäväpiirissä monta petettyä vaimoa, kaikki ovat antaneet suhteet ja pettämiset anteeksi. Ero tulee vasta sitten, jos mies tosissaan haluaa eroa.
Mies uskaltaa pettää, koska ei arvosta vaimoa ja tietää että saa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet FB-ryhmän jäsen, kuinka ihmeessä laitetaan sinne anonyymi viesti, häh?
Onko joku muka omalla nimellään facessa? Minä ainakin käytän kissani nimeä.
Lue iltalehden juttu mustasukkaisista puolisoista. Siellä hyvät vinkit miten pettäjän voi saada kiinni. Haistele alushousut ja salaa nauhoita puheluita ja keskusteluita ym sellaasta.
Kerran lainasin miehen puhelinta, että soitan omaani löytääkseni sen, siellä oli soitetuissa puhelu salaperäiselle 'Samille', jota en tunnistanut miehen kaveriksi. Vuosi sitten oli lähes sama tilanne ja huomasin silloinkin tuon, mutten ajatellut kummempia. Ihan mielenkiinnosta nyt fonectalla etsin kenen numero, niin sieltä löytyy naispuolinen 'Sami'. Kysyin suoraan kuka tämä on. Ja se siitä, ero tuli aika pian.
Sitä ennen mies oli muuttunut, hän alkoi kuntoilla, ostaa vaatteita, ja kun ehdotin hänelle ajatuksia kodin hankinnoista, mikään ei kelvannut ja muista suuttuneenikin, että mikä on, kun kaikki mitä ehdotan on heti huono ajatus ilman keskustelua. Palkkakuiteissa myöhemmin näin monia sairaus- ja pekkaspäiviä, joita en tiennyt pitäneensä. Jokin kuuden aistikin oli jo tilanteen tiennyt, näin tuon vuoden aikana kaksi kertaa unen, että mies oli etääntynyt ja vaikka halusin ja pyysin yrittämään, hän ei halunnut tulla takaisin... Lasten vuoksi halusi peitella vuoden pituisen suhteen, minusta ei niin väliä, hyvä talouden- ja lastenhoitaja, kun mies meni omia menojaan. Kerran pyysi minun firman joululahjaleffaliput itselleen, kun minä en kuitenkaan ehdi ja hän voisi Jannen kanssa mennä katsomaan jonkun uutuuden.
Saikku- ja pekkaspäivät on salarakas päiviä. Myös ruokatauolla ehtii pikap*nolle autoon.
Miehet on niin säälittäviä. Yksi kaverin mies lähetteli seksiviestejä ja alapääkuviaan minulle, kun olivat vaimon kanssa hääpäivä matkalla.
Toinen osti vaimolleen liput erääseen konserttiin äitienpäivä lahjaksi, mutta pyysi minua mukaan. En lähtenyt. Möikin liput pois, kun ei "jaksanutkaan" vaimon kanssa lähteä. Kolmas ehdottelija, kaverin mies hänkin, pyysi mökilleen yöksi. Siis kahdestaan. Ja en ole mikään kylän yhteinen nainen. 10 vuotta naimisissa ja koskaan en ole pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet miehesi valinnut, joten lopeta ulina. 🙄
Miten kusipää pitää ihmisen olla että tällaisia vastauksia kirjoittaa? Oletko täysin tietämätön sellaisesta että ihminen ei pysy samana vaan muuttuu elämänsä aikana? Jotkut paremmiksi, jotkut huonommiksi.
Eihän se nyt ensimmäisestä kysymisestä selviä. Jos mies vastaa ihan huolettomasti/hämmästyen/naurahtaen "mistäs nyt tuulee..." tai vastaavaa, pitää kysymys esittää uudestaan muutaman päivän päästä. Jos reaktio on edelleen sama, pitää kysyä taas, mutta tällä kertaa hieman aikaisemmin. Jos mies pysyy edelleen rauhallisena, niin tahtia pitää tiivistää ja lopulta tenttaaminen on päivittäistä. Lopulta miehesi kyllä hermostuu ja siitä tiedät, että hän pettää.