Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään ollut miehen kanssa samanlaista??

Vierailija
08.05.2006 |

siis takkua?? ja onko se mennyt ohi?? koko ajan pientä kinaa jostain..kotitöistä, rahasta ym. sitten koitetaan sopia ja sovitaan. 5 min päästä alkaa taas...tätä jatkuu ja jatkuu :(

kummallakin paha mieli, mut sopiminen ei " onnistu" . minun puolelta onnistuis,m ut mies ei sovi tosissaan, vilpittömästi vaan tyyliin " joo, joo" . tuleeko tästä enää koskaan mitään? sisällä paha olla!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se myös hankaloittaa että jouduitaan reissailemaan kahden paikkakunnan välillä. ei ole kummallakaan ketään toista, teille jotka alatte heti pettämistä huutelemaan!

mutta siis jankutusta puolin toisin-meneekö se ohi? mun mielestä mussa ei ole vikaa ja miehen mielestä siinä? se on alkanut sanomaan mulle tosi ilkeitä asioita ja se luulee et oon tunteeton et mulle voi sanoa vaikka mitä ja se on ok :/((((

ap

Vierailija
2/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kaukosuhteen aikana vastaavaa, lähinnä siks et molemmat eli arkea erillään eikä sit osannu tehdä enää tilaa siihen toiselle ku viikonloppusin näki. Homma meni siihen et etäännyttiin pahasti, riideltiin paljon ja sit oli kaks vaihtoehtoo. Muuttaa takas saman katon alle pysyvästi tai pysyvästi erilleen.

Päätettiin viel yrittää mut helppoo ei ollu ekat kuukaudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka vauva tulossa :)

Vaikka välillä tuntu totaalisen turhalta koko juttu niin silti se toinen oli niin rakas ja tärkee ettei erotakaan voitu. Puhuminen auttaa aina. Ja vaikka toi aika oli yhtä helvettiä niin näin hyvin ku sen tilanteen jälkeen meillä on menny (on yli vuosi) paremmin ku koskaan.

Anto kans tietyn varmuuden siitä et me pystytään selvittämään asiat ja meidän suhde kestää tosi paljon.

4

Vierailija
4/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos kun vastasit!

tällä hetkellä tuntuu tosi pahalta... en tiedä mitä tässä tekisi.

ap

Vierailija
5/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte asiat selvittää niin kyllä siinä onnistutte. Puhu sen miehen kanssa suoraan. Sanot mitä sulla pyörii mielessä. Meillä mies ajo väsyneenä yötä vasten takasin kotiin ku alettiin asiaa puimaan eka puhelimessa. Ei miehetkään ajatuksia lue :)

Tsemppiä teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi