Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko menette jonottamaan huomenna julkaistavaa Päivi Räsäsen uutta kirjaa?

Vierailija
05.11.2018 |

On taas kovaa settiä Päiviltä...

Tai sitten ei. Tässä syy ilmastomuutokseen, kun metsää muutetaan paperiksi ja tuhlataan tälläiseen sontaan.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005888469.html

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulle jäi erityisesti mieleen kehitysministeri Anne-Mari Virolaisen twiitti, ettei aborttioikeus ole mielipideasia vaan ihmisoikeuskysymys, kertaa Räsänen.

– Olen samaa mieltä, että se on ihmisoikeuskysymys, mutta kysymys on myös vakaumuksesta. En voi sulattaa sitä, että ministeri ikään kuin ilmaisee, ettei muita mielipiteitä saa kannattaa."

Uppoaako tällainen tahallinen väärinymmärtäminen / tyhmäksi heittäytyminen vielä muka johonkin?

Vierailija
2/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kun vielä muutama vuosi sitten öyhötettiin miten m-aahanmuuttajien myötä maa tulee taantumaan?

Mukava muistella sitä tuota katsellessa:

https://is.mediadelivery.fi/img/658/b2cc4e24537e4c95ba2f1663c35d3897.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kannata Räsäsen politikointia millään tavalla, en edes kirjaa lukemalla saati sen ostamalla.

Vierailija
4/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita uskovaisia vaan jaksa enää. Asetetaan vastakkain asioita, jotka ovat oikeasti olemassa, ja sitten joku mielikuvitushahmo. Kiviäkin kiinnostaa.

Vierailija
5/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei kehottanut naimisiin sen raiskaajan kanssa.

Vierailija
6/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän mahtaa (soinia äänestäneistä) persuista tuntua? Saitteko mitä tilasitte?

Vierailija
7/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa näitä Räsäsiä enää yhtään. Sen sijaan, että hän tekisi kuin itse saarnaa kollegoilleen ja suvaitsisi sitä, että joku nyt vaan tekee jossain abortin samalla kun Päivin itsensä ei sitä tarvitse tehdä, hän haluaa estää toisia tekemästä omia valintojaan ihan omaa suvaitsemattomuuttaan.

Hienoa kaksinaismoralismia Päivi, ei voi kuin ihailla miten se oma sädekehä mahtaa mielestäsi loistaa.

Vierailija
8/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän mahtaa (soinia äänestäneistä) persuista tuntua? Saitteko mitä tilasitte?

Äänestin toista abortinvastaista persua (Mika Niikkoa) ja olen melko tyytyväinen. Mutta ensi vaaleissa äänestän kyllä KD:ta, he ovat tämän aborttiasian suhteen paljon ryhdikkäämpiä.

Vierailija
9/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestin toista abortinvastaista persua (Mika Niikkoa) ja olen melko tyytyväinen. Mutta ensi vaaleissa äänestän kyllä KD:ta, he ovat tämän aborttiasian suhteen paljon ryhdikkäämpiä.

Siinäpä hieno mies

Vierailija
10/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa näitä Räsäsiä enää yhtään. Sen sijaan, että hän tekisi kuin itse saarnaa kollegoilleen ja suvaitsisi sitä, että joku nyt vaan tekee jossain abortin samalla kun Päivin itsensä ei sitä tarvitse tehdä, hän haluaa estää toisia tekemästä omia valintojaan ihan omaa suvaitsemattomuuttaan.

Hienoa kaksinaismoralismia Päivi, ei voi kuin ihailla miten se oma sädekehä mahtaa mielestäsi loistaa.

Ei lapsen murhaamista eikä myöskään sen hyväksymistä tarvitse suvaita. Oikeus elää on ihmisoikeus ja abortti on sen vuoksi ihmisoikeusrikkomus.

Räsänen on suoraselkäinen nainen kun ei hyväksy lasten murhaamista ja uskaltaa vielä sanoa sen ääneen. Ihailen hänen rohkeuttaan ja lujuuttaan suuresti, olen ihaillut jo nuoresta tytöstä asti.

Vierailija
11/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Samoin minä tulen antamaan ääneni KD:lle! Ihanaa, kun joku vielä tänä päivänä uskaltaa olla syntymättömän lapsen puolella! ❤️ Hienoa työtä Päivi ja Timo! ❤️❤️

Vierailija
12/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten niin monilla tuntuu menevän veti tunteisiin kaikki aborttia vastustava puhe. Kolkuttaako abortin tehneitä omatunto noin kovasti ja jos kolkuttaa niin miksi? Jos abortti on mielestänne oikein ja hampaanpoistoon verrattavissa oleva toimenpide niin miksi loukkaannutte jos joku ei sitä hyväksy?

Vierailija
13/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan Päivin kanta sama jos oikeasti joutuisi tuollaisen tilanteen eteen eli kannustamaan tytärtään pitäämään rai*kaajan lapsen? Tai jos se olis aikoinaan sattunut omalle kohdalle? On niin helppo huudella olevansa sitä ja tätä mieltä, jos mitään todellista kosketuspintaa asiaan ei ole. Mikä on siis ehdottoman hyvä asia ettei ole, tuollaista nyt ei toivo edes pahimmalle vihamiehelle, mutta kovin julmalta kuulostaa tuo Päivin ehdottomuus.

Vierailija
14/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten niin monilla tuntuu menevän veti tunteisiin kaikki aborttia vastustava puhe. Kolkuttaako abortin tehneitä omatunto noin kovasti ja jos kolkuttaa niin miksi? Jos abortti on mielestänne oikein ja hampaanpoistoon verrattavissa oleva toimenpide niin miksi loukkaannutte jos joku ei sitä hyväksy?

Hyväksytkö hampaanpoiston? Vai saarnaatko hampaanpoistoa vastustavia puheita ympäri maita ja mantuja ja yrität syyllistää näin tekeviä? Vai voisko tosiaan olla niin että hampaanpoistokin on täysin yksityisasia ja jokaisen henkilökohtainen päätös, eikä sinun mielipiteelläsi ole siinä mitään väliä?

Vierailija
15/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Päivi. Olen aina arvostanut ja tulen aina arvostamaan sinua. Meitä abortin vastustajia ei enää niin vain vaiennetakaan ja Euroopassa kasvaa Agenda Europa liike tavoitteena kieltää abortit.

Vierailija
16/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa Päivi. Olen aina arvostanut ja tulen aina arvostamaan sinua. Meitä abortin vastustajia ei enää niin vain vaiennetakaan ja Euroopassa kasvaa Agenda Europa liike tavoitteena kieltää abortit.

Tai sitten mitä ahtaammaksi uskisten elämä ja vakaumukset käyvät, sitä kovempaa meteliä he pitävät. Nyt on vuosi 2018 eikä 1018. Nykyaikaisessa yhteiskunnassa ei ole sijaa taikauskolle ja siitä vedettyihin "moraali"käsityksiin.

Uskonto on naisten, lasten, seksuaalivähemmistöjen ym. ryhmien oikeuksien polkemista eikä kenenkään pitäisi olla osallisena sellaiseen järjestelmän ylläpitoon vaikka ei itse syrjimistä harrastaisi.

Vierailija
17/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksytkö hampaanpoiston? Vai saarnaatko hampaanpoistoa vastustavia puheita ympäri maita ja mantuja ja yrität syyllistää näin tekeviä? Vai voisko tosiaan olla niin että hampaanpoistokin on täysin yksityisasia ja jokaisen henkilökohtainen päätös, eikä sinun mielipiteelläsi ole siinä mitään väliä?

Jos poistat hampaan, tapat aikuisen ihmisen täysin kehittyneitä soluja. Jos abortoit sikiön, tapat parhaassa tapauksessa täysin kehittymättömän köntin soluja. 

Vierailija
18/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

allan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten mitä ahtaammaksi uskisten elämä ja vakaumukset käyvät, sitä kovempaa meteliä he pitävät. Nyt on vuosi 2018 eikä 1018. Nykyaikaisessa yhteiskunnassa ei ole sijaa taikauskolle ja siitä vedettyihin "moraali"käsityksiin.

Uskonto on naisten, lasten, seksuaalivähemmistöjen ym. ryhmien oikeuksien polkemista eikä kenenkään pitäisi olla osallisena sellaiseen järjestelmän ylläpitoon vaikka ei itse syrjimistä harrastaisi.

Kehoitan katsomaan YLE areena ulkolinja Eurooppa kieltää abortit.

Vierailija
19/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

allan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehoitan katsomaan YLE areena ulkolinja Eurooppa kieltää abortit.

Onko tämä sitten pienen vähemmistön öyhötystä vai ihan vakavastiotettava liike, siitä en tiedä. Joka tapauksessa Euroopassa abortointi on vielä sallittua. Poshjoismaista katsottuna Eurooppa on uskonnon kannalta vanhanaikainen takapajula joten siinä mielessä en ihmettele, jos tietyt maat alkavat kieltämään aborttia. Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa suunta on kuitenkin selvä: uskonnot jäävät marginaalisiksi ilmiöiksi ja uskonnon lieveilmiöt häviävät.

Vierailija
20/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivin on pakko olla eduskunnassa jatkossakin koska niin paljon esim Eurooppa kuohuu aborttien suhteen. Päivin täytyy tukea sitä ja tuoda samat asiat Suomeen. Voi kun saisi lisää hengenheimolaisia eduskuntaan.