" Vauva 3 kk. Ei vielä seksiä" - ketju selvitti miksi uskottomuutta silloin kun nainen raskaana tai pieniä lapsia
En ihmettele enää miksi miehet käy vieraissa jos seksielämä täysin kuollutta. Joillakin lapsi jo 3-vuotias ja ei vieläkään seksiä.
Luonnotonta jos parisuhteessa ei ole seksiä
Sekstailla voi 2-6 viikon kuluttua synnytyksestä
mutta taitaa joillekin iskeä haluttomuus
mies voi saada trauman synnytyksen nähtyään ja loppuu seksihalut kokonaan siihen naiseen ei muihin
Kommentit (80)
Katsos, joillekin se voi olla muutakin kuin pelkkää panemista.
Oon kuullut et ei seksiä jos vielä on jälkivuotoa.
miehen kanssa jolla vauva
ei ne kaikki miehet tyydy siihen 1-2 krt / kuukaudessa tai vuodessa.
Synnytyksien jälkeen 3 vkoa ja olen halunnut rakastella eikä ole tullut mitään tulehduksia
vaan se, että mies _ei_ käy vieraissa, vaikka lapsen synytmästä on jo 3 vuotta.
se että sinä olet halunnut rakastella suunnilleen synnytysosastolla ei tarkota sitä että kaikki haluaisivat.
Molempien täytyy vähän joustaa mutta jos seksi sattuu, tuntuu inhottavalta jne (siis naisesta) niin kummallinen on se mies joka siitä sillon nauttii. Kyllä mun mies huomaa miltä musta tuntuu ja jos tuntuu pahalta niin silläkin riemu rajottuu...
Kolme vuotta tuntuu aika käsittämättömältä mutta herranjestas jos ukkopaha ei pysty 3 kk odottamaan niin pihalle vaan.
ei tietenkään saa olla oikeutus miehen syrjähypyille. Ymmärrystä pitää olla.
minulla halut kävi vastustamattomiksi n. kolme viikkoa synnytyksen jälkeen
eikä sattunut
miehenä ottaisin pitkät jos en saisi seksiä puoleen vuoteen
ja näin naisena samoin
Luonnotonta jos parisuhteessa ei ole seksiä
Sekstailla voi 2-6 viikon kuluttua synnytyksestä
Kuuleppas nyt neiti!! Ei todella voi sekstailla 2-6 viikon päästä synnytyksestä, jos on tehty välilihan leikkaus!!!
Mutta miksi sitä ei vois tyydyttää sitä miestä? Kyllä siitä hyvä mieli itelleki tulee kun mies saa! (Ainaki mä saan hyvän mielen ku en raskausaikana jaksanu rakastella) Pitääkö sitä kokonaan unohtaa se sänkyhomma ja alkaa kiltiksi äitiksi ja isiksi?
ja siis te ette voi ymmärtää että aivan hyvin ekan 3 kuukauden aikana voi olla niin että KUMMANKAAN ei tee mieli seksiä? Siis pakkoko se on sillon?
Mä annoin miehelleni yhden armopanon kun kuopus oli parikuinen ja tuntu hirveeltä. Seksi ällötti ja jos yritin ajatella jotakin pikkutuhmaa (mikä yleensä saa tosi kuumaksi mut) niin meinas yrjöt tulla. Oikeesti sillon tuntu niin kun joku olis raiskannu mua...
Meillä neljä lasta ja kun katsoo elämää vähän pidemmällä perspektiivillä niin puoli vuotta ei todellakaan ole aika eikä mikään, menee hujauksessa. Nyt meidän pienin on 2v ja seksielämä kukoistaa eikä ole takuulla kärsinyt noista pikkubreikeistä....
sekstailtiin 5vkoa ja 6päivää sektiosta. Valitettavasti kaksoset valvottaneet nin paljon tässä elämää että vaikka haluja ehkä olis, voimia ei ole. Ei siis miehelläkään.
Laittakaapa naiset ne yli halukkaat miehet päivystämään arkiyöt niin johan loppuu vinkuminen seksistä. Onhan se nyt päinselvää ettei kukaan väsyneenä JAKSA!
Jos mies haluaa ja nainen ei, voi nainen antaa lasta enemman hoidettavaksi miehelle. Yösyötöt hoitaa mies osaksi ja hakee ja tuo vauvan rinnalle. Samoin iltanukutukset ja aamutouhut miehelle ennen töihin lähtöä. Nainen voi käydä suihkussa rauhassa sillä aikaa tai vaikka nukkua ylimääräisen tunnin. Tai sitten mies hoitaa pyykit, ruuanlaiton ja kaupassakäynnit, mikäli vauva asuu koko ajan rinnalla.
Johan loppuu valitus.
Kyllä se vie mehut molemmista ihan yhtä lailla ja se pieni tuhiseva ihme on se maailman keskipiste.
Kyllä siinä muut asiat on vähän aikaa tärkeämpiä kuin paneminen tai se, ottaako vaimo käteen vai ei. Fysiologisen tarpeen voi hoitaa ihan itsekin, jos siltä tuntuu.
ja tehty on eppari siisti haava ja ompeleet, suihkuttelin ahkerasti ja parani nopsaan
ja sanon jos ette anna tehdä sitä epparia ja perseenekin repeää niin että on kun käsikranaatin jäljiltä en ihmettele jos ei paneta miestä eikä teitä
Vierailija:
ja sanon jos ette anna tehdä sitä epparia ja perseenekin repeää niin että on kun käsikranaatin jäljiltä en ihmettele jos ei paneta miestä eikä teitä
no jos meinasit helppo lapsi niin hyvät teille.
Meillä on ollut kolme valvottavaa, itkevää ja vaativaa lasta ja seksi on takuulla ollut niin miehellä kuin minulla viimeinen asia mielessä kun lapset ovat nukkumassa. Siis sanotaan nyt ekat kuukaudet vähintään.
Nämä pikasekstailijat ovat usein yhden lapsen vanhempia, sillon tuntuu kuukausikin ihan mahdottoman pitältä ajalta ja paluu " tavalliseen" omaan elämään on jotenkin päällimmäisenä mielessä. Muutokset on niin suuria.
Joku tossa mainitsikin sanan perspektiivi. Nimenomaan.
kuluttua, oli kondomi, ei tullut tulehduksia eikä muutakaan.
Klö
Vierailija:
kuluttua, oli kondomi, ei tullut tulehduksia eikä muutakaan.Klö
EI SAAAAAA!!!
Sen ketjun 21/26/38 jne... :)