Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana tuo kymppiuutisten loppukevennys!

Vierailija
04.11.2018 |

Pitkä liitto, miten onnelliset kädet ja kasvot!
Vääryys on poistunut. Tippa tuli linssiin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin hyvä uutinen vanhustenhoidosta.

Vierailija
2/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettavaa, tuli jotenkin surullinen olo,ehkä ihan syyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttavaa todellakin, kyyneleet tuli silmiin.

Vierailija
4/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä aivan mahtavaa, että pääsivät samaan hoitokotiin ja vieläpä samaan huoneeseen. 70 vuotta jo naimisissa. Yrittäkää itse perässä.

Vierailija
5/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutuin niin syvästi että haluaisin jakaa tuon jutun niille jotka eivät uutisia katsoneet, mutta en löydä mistään mtv:n sivuilta linkkiä tuohon. Löytäiskö joku muu?!

Vierailija
6/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta oli yli 90-vuotias. Molemmat elossa.

Vierailija
7/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurattanut yhtään.

Tommola tekee paljon vitsikkäämmät loppuvitsit

Vierailija
8/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikutuin niin syvästi että haluaisin jakaa tuon jutun niille jotka eivät uutisia katsoneet, mutta en löydä mistään mtv:n sivuilta linkkiä tuohon. Löytäiskö joku muu?!

Nuo uutiset tulee myöhemmin, ei ole vielä.

Vierailija
9/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä v...tti, esperin mainos, näin meillä ihanasti hoidetaan, valvirat ja aluehallinnot, haetaan lupaa.

Sen 10 vuotta kun olen kunnan palvelutalossa (tehostettu) ihan ilman byrokratiaa on huono kuntoiset pariskunnat päässeet samaan huoneeseen. Ilman vuosien odotusta.

Vierailija
10/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli aikoihin paras, ei mikään tekohauska. Aitoa onnea. Oli poikakin jo iäkäs. Onnellinen oli vanhempien onnesta.

Vierailija
11/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lähinnä v...tti, esperin mainos, näin meillä ihanasti hoidetaan, valvirat ja aluehallinnot, haetaan lupaa.

Sen 10 vuotta kun olen kunnan palvelutalossa (tehostettu) ihan ilman byrokratiaa on huono kuntoiset pariskunnat päässeet samaan huoneeseen. Ilman vuosien odotusta.

Ollut töissä, jäi pois.

Ja se, että tiedän monessa muussakin paikassa näin tehdyn, ilman mtv3 uutisiakin.

Vierailija
12/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tässä maailmassa on vielä tuollaistakin Rakkautta olemassa. Vaikutuin.

Vierailija
13/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollut töissä, jäi pois.

Ja se, että tiedän monessa muussakin paikassa näin tehdyn, ilman mtv3 uutisiakin.

Ei se olekaan muilta pois, vaikka saavatkin olla samassa huoneessa. Tämä pari oli vaan niin onnellisen näköinen käsikädessä maatessaan. Len varma, ettei kaikista vanhoista pareista tule samaan huoneeseen laittamalla näin onnellisen näköisiä. Heillä on ollut hyvä elämä varmasti myös alamäkiä, niitä mahtuu vuosiin, mutta rakkauden täyteinen elämä.

Vierailija
14/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta 8, etsin huomenna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme