Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko uusi It-leffa sopiva viisi vuotiaalle?

Vierailija
04.11.2018 |

Olin itse viisi vuotias, kun katsoin vanhan It-elokuvan ja nyt on pojan vuoro.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi lapsille jos on It. Mutta jos on IT (Infomration Technology) niin sitten ehkä jos vanhemmat katsovat sen ensin.

Vierailija
2/15 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi. Siinä on tosi pelottavia kohtia esim. heti alussa klovni repii pikkupojalta käden irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "elokuva" jonka katsoit oli kylläkin minisarja, se jossa Pennywisea näyttelee Tim Curry. Ei ole 5-vuotiaalle sopiva, elokuvan ikäraja oli 16 vuotta. Muun muassa Pennywise syö pikku-Georgien käden, kiusaajat viiltävät puukolla Benin vatsaan, Pennywise murtaa Edin käden ja niin edelleen. Kaikki hyvin graafisia kohtauksia.

Vierailija
4/15 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Äite tykkäs aina iltasaduksi lukea samaista kirjaa mulle.

Vierailija
5/15 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, jos haluat tehdä lapsestasi yhteiskuntakelvollisen

Vierailija
6/15 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itsekin pitkään painajaisia siitä pellestä silloin lapsena. Se kuitenkin kasvatti ja nyt poika saa maistaa 2000-luvun pellekauhua.

Vierailija
7/15 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eihän tuon ikäinen edes tajua siitä mitään.

Vierailija
8/15 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bill Skarsgårdin Pennywise ei ollut läheskään yhtä pelottava kuin Tim Curryn. Yritys oli kova ja kostyymikin viimeisen päälle, mutta Tim Curryn oli ehkä juuri siksi niin pelottava, että pellen puku, hiukset ja maskeeraus olivat tarpeeksi yksinkertaisia ja se teki hahmosta karmivan.

Vierailija
9/15 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopiva minkään ikäiselle.

Vierailija
10/15 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin itsekin pitkään painajaisia siitä pellestä silloin lapsena. Se kuitenkin kasvatti ja nyt poika saa maistaa 2000-luvun pellekauhua.

Jos sille traumoja pitää saada, eikö esim. Hellraiser tai joku Saw/Hostel sarjojen elokuvista toimisi paremmin? Tai Cannibal Holocaust? Kun ei se pelle nyt niin pelottava ollut kummassakaan versiossa.

Vierailija
11/15 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset ikärajat ovat aivan naurettavia. Kävin joskus tenavana katsomassa komedian kolme kaverusta/three amigos leffateatterissa (joo, olen vanha). Kesällä kun se tuli telkkarista katsoin sitä hetken ja suurimmat naurut sain kun siinä oli merkintä k16

Maailma missä elämme:

Ihminen kuolee elokuvassa, ei ongelmaa

Näytä rinnat tai kerro tuhma vitsi, ongelma

Vierailija
12/15 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bill Skarsgårdin Pennywise ei ollut läheskään yhtä pelottava kuin Tim Curryn. Yritys oli kova ja kostyymikin viimeisen päälle, mutta Tim Curryn oli ehkä juuri siksi niin pelottava, että pellen puku, hiukset ja maskeeraus olivat tarpeeksi yksinkertaisia ja se teki hahmosta karmivan.

Uus Pennywise ei oo pelottava vaan seksikäs.. vanha Pennywise oli söpö.

Vierailija
13/15 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiset ikärajat ovat aivan naurettavia. Kävin joskus tenavana katsomassa komedian kolme kaverusta/three amigos leffateatterissa (joo, olen vanha). Kesällä kun se tuli telkkarista katsoin sitä hetken ja suurimmat naurut sain kun siinä oli merkintä k16

Maailma missä elämme:

Ihminen kuolee elokuvassa, ei ongelmaa

Näytä rinnat tai kerro tuhma vitsi, ongelma

Amerikkalainen versio:

Maailman luonnollisin asia seksi: K-18 tai julkaisu estetään

Massamurhaus jossa suolet lentelee: K-12 tai K-16

Ja sitten ihmetellään jenkkien koulusurmia, ei siellä taida olla edes joukkora*skauksia johtuen tästä.

Vierailija
14/15 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhummeko nyt Stephen Kingin kirjaan perustuvasta It -leffasta? Mun mielestä se ei sovi kenellekään. 

Vierailija
15/15 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää noudattaa kauhuelokuvien ikärajoja it ei sovi lapsille enkä suosittele näyttää lapselle pätkiä it elokuvasta