Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla otta gyno-daktaria (emätinpuikkoja) allergian pelossa

Vierailija
04.11.2018 |

Eli siis viime aikoina olen syönyt 2 antibioottikuuria ja niistä puhkesi hiivatulehdus ilmeisesti siis. Oireina kokkareinen valkovuoto, kutina, kirvely ja polte. Ilmeisesti hiiva levinnyt perseenki puolelle, kun siellä jotain haavaumia, jotka kirvelee. En oo uskaltanut ottaa noita emätinpuikkoja, kun luin pakkausselosteen ja siellä varoiteltiin oikee tummalla, että saattaa aiheuttaa vakavia allergisia reaktioita. No, en oo nyt sitten laittanu noita puikkoja sinne. Mitäs täs ny tekis? Niin, ja pelkään myös, että noide puikkojen laitettua alkaa joku hiivatulehduskierre. Olen testannut jo laittaa emättimeen ja sen ulkopuolelle luonnonjogurttia, maustamatonta rahkaa ja valkosipulinkynsi. Söin myös maitohappobakteereja ab-kuurien aikana, eikä ne tätä vaivaa estänyt.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noin pahaan hiivaan kyllä auta mikään muu kuin hiivalääke usko pois, olen itsekin yrittänyt kärvistellä antibiootin aiheuttaman hiivan takia luonnonjogurtit pillussa, ei se oikeasti tehoa. Mä ainakin käytin hyvin tuloksin Canesten kombia ja onhan nykyään niitä suun kauttakin otettavia tabuja, jos nyt et niitä puikkoja uskalla käyttää. Siinä Canesten kombissa on kyllä minusta se hyvä, että se voide helpottaa oloa heti ja sitähän pitääkin käyttää muistaakseni vielä viikko puikon laittamisesta.

Vierailija
2/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita maitohappobakteerit sinne rööriin, missä ongelma on. Vinkki saatu tältä palstalta - kiitos paljon! - ja toimii ainakin itselläni. Olen käyttänyt vanhaksi menneitä sitruunan makuisiakin tabletteja hätäpäissäni, nekin auttoivat. :-D parempi tietysti jos on mauttomia kapseleita kaapissa. Laita illalla ennen nukkumaanmenoa ja päiväksi toinen jos kovin kirvelee.

Kirvelyä helpottaa pesu, kuivaus ja voitelu vauvoille tarkoitetulla sinkkivoiteella. Natusanilla ainakin on tätä.

Vierailija
4/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paappa sinne Hk:n sininen.

Vierailija
5/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä nyt se lääke ap vaan. Ensinnäkin, ne allergiset reaktiot ovat harvinaisia. Toiseksi, tuollaisesta paikallishoidosta tuleva allerginen reaktio ei ole mikään radikaali, henkeä uhkaava juttu kuten anafylaktinen shokki, vaan tilanne jossa ehdit ihan rauhassa mennä lääkäriin hakemaan apua allergiaoireisiisi ja ne saadaan kyllä hoidettua.

Vierailija
6/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis viime aikoina olen syönyt 2 antibioottikuuria ja niistä puhkesi hiivatulehdus ilmeisesti siis. Oireina kokkareinen valkovuoto, kutina, kirvely ja polte. Ilmeisesti hiiva levinnyt perseenki puolelle, kun siellä jotain haavaumia, jotka kirvelee. En oo uskaltanut ottaa noita emätinpuikkoja, kun luin pakkausselosteen ja siellä varoiteltiin oikee tummalla, että saattaa aiheuttaa vakavia allergisia reaktioita. No, en oo nyt sitten laittanu noita puikkoja sinne. Mitäs täs ny tekis? Niin, ja pelkään myös, että noide puikkojen laitettua alkaa joku hiivatulehduskierre. Olen testannut jo laittaa emättimeen ja sen ulkopuolelle luonnonjogurttia, maustamatonta rahkaa ja valkosipulinkynsi. Söin myös maitohappobakteereja ab-kuurien aikana, eikä ne tätä vaivaa estänyt.

kai olet kaivanut elintarvikkeet (😂😂😂) pois värkistäsi?

Haitallisempaa on moinen puoskarointi kuin tutkittu ja testattu lääkitys. Olet voinut aiheuttaa itsellesi jonkin sekundaarisen bakteeri-infektion myös. Pahimmillaan leviää munasarjoihin saakka ja aiheuttaa steriliteetin. Voisi olla hyväkin juttu, ehkä.

Vierailija
7/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haitallisempaa on moinen puoskarointi kuin tutkittu ja testattu lääkitys. Olet voinut aiheuttaa itsellesi jonkin sekundaarisen bakteeri-infektion myös. Pahimmillaan leviää munasarjoihin saakka ja aiheuttaa steriliteetin. Voisi olla hyväkin juttu, ehkä.

Erittäin epätodennäköistä että noista jogurteista ja valkosipuleista mitään lisähaittaa tulisi. Mutta ei ne kyllä kunnolla jo päällä olevaa hiivaa myöskään pois vie. Lähinnä jos on sellaista epämääräistä tulehduksen oloista oireilua, joka johtuu vähän vinossa olevasta emättimen bakteeritasapainosta niin kyllä joku jogurttikin auttaa voi. Tehokkaampi apu tosin reseptittä apteekista saatavat tähän tarkoitukseen valmistetut emätinpuikot. 

Vierailija
8/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Femiflor -maitohappobakteereita.  Ei sulla välttämättä oo hiivatulehdus. Voi olla antibioottien aiheuttama bakteerien epätasapaino emättimessä. Femiflor on kyllä melko kallis, mutta tehokas. 

Vierailija
9/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko noiden antibioottien haittavaikutuksista? Miten uskalsit käyttää niitä? Entä oletko tutustunut perus särkylääkkeen sivuvaikutuksiin?

Ota nyt ne lääkkeet tai vaihtoehtoisesti kärsi.

Vierailija
10/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitohappobakteeipuikkoja minäkin suosittelen ja sitten voitelua kookosöljyllä.Kookoöljystä voi muotoilla myös supon, jonka laittaa värkkiin..Jos nämä ei auta niin sitten suun kautta hiivalääke, saa ilman reseptiä apteekista.

Vierailija
11/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne antibioottikuurit taisi olla paljon kovempi riski vakaviin sivuvaikutukseen kuin tuo Gyno-Daktarin, joten ihme että uskalsit ne syödä...

Vierailija
12/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulleha se steriliteetti pitäis tapahtuu, ku tuollasii puhut toisil ihmisel :D kys

Vierailija
13/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tukea paranemista lääkkeettömästi siten, että poistat kokonaan sokerin ja nopeat hiilihydraatit. Luontaistuotekaupassa on jokin kapseli suun kautta nautittavaksi hiivatulhdukseen. Candida tai sp.