Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian paljon henkilökohtaisia huonoja kokemuksia kaupungeissa ja kunnissa toimivista sosiaalityöntekijöistä, psykologeista, psykiatreista jne

Vierailija
04.11.2018 |

Tiedättekö miten paljon turhauttaa, kun yrität selittää jollekin "ammattilaiselle" jostain asiasta ja se ammattilainen herättää sussa lähinnä ahdistusta, koska aistit rivien välistä, ettei tämä ammattilainen tiedä asiasta mitään. Ne sun tuntemukset ovat ihan oikein. Monesti noissa tehtävissä istuu jotain ihmeellisiä, elämästä vieraantuneita hölmöläisiä, joilla ei ole mitään henkilökohtaista elämänkokemusta, jonka avulla he voisivat asiakkaitaan ymmärtää.

Eksäni - joka on syystäkin eksä - , tekee psykiatrin töitä kaupungilla. Hän on minulle useamman kerran selittänyt kuinka antaa potilaalle sellainen vaikutelma, että hän muka kuunteelisi. Siis miettikää, sairaita ihmisiä hoitaa henkilö, jolla ei ole mitään kutsumusta tai edes vastuuta kyseiseen työhön. Hän nyt sattuu olemaan vain psykiatri, koska hyvä palkka. Ja eräs tuttavani, joka toimii lastenvalvojana, vihaa työtänsä ja asiakkaitansa. Miten sellainen voi millään tasolla auttaa perheitä tai lapsia niissä perheissä?

Minkä takia te ihmsiet edes ylipäätänsä teette töitä? Minkä takia te ette tee työtänne palosta, intohimosta? Minkä takia te ette ymmärrä, että juuri teidän työpanos voisi muuttaa tätä maailmaa parempaan suuntaan?

Mä en vaan yksinkertaisesti ymmärrä näitä möllyköitä, jotka astelee töihin ilman mitään vastuuta ja paloa. Mä en ymmärrä! Tekisi mieli ravistella heitä ja huutaa: MIKÄ H*****I TEITÄ VAIVAA!! TEILLÄ ON VAIN YKSI ELÄMÄ! PALVELKAA TÄTÄ MAATA!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, minulla ei ole mitään kokemusta asiasta, josta sinä olet onnistunut saamaan jo runsaasti huonoa kokemusta.

Vierailija
2/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, minulla ei ole mitään kokemusta asiasta, josta sinä olet onnistunut saamaan jo runsaasti huonoa kokemusta.

Eli olet sitä mieltä, että kaikki kaupungin leivissä työskentelvät sosiaalihenkilöt tekevät työtään ihan puhtaasti palosta ja intohimosta ja heillä kaikilla on missiona muuttaa tätä maailmaa paremmaksi, niinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että joku tekee noitakin tärkeitä töitä, ja riittää että työnsä tekee ammattitaitoisesti, kenelläkään ei varmaan riitä koko työuran varrelle intoa työhön vaikka olisi kutsumustyö. Palo ja vastuu ei ole sama asia, vaikka ei työ kiinnostaisi tai jopa inhottaisi niin voi sen silti suorittaa vastuullisesti.

Vierailija
4/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole ihan yleinen ongelma vaikkapa kunniallisessa terveydenhuollossakin. 

Vierailija
5/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että joku tekee noitakin tärkeitä töitä, ja riittää että työnsä tekee ammattitaitoisesti, kenelläkään ei varmaan riitä koko työuran varrelle intoa työhön vaikka olisi kutsumustyö. Palo ja vastuu ei ole sama asia, vaikka ei työ kiinnostaisi tai jopa inhottaisi niin voi sen silti suorittaa vastuullisesti.

Jos paloa ei riitä, niin silloin pitää kääntyä itsensä päin ja kysyä miksi näin on.

Se on myös omasta elämänlaadusta pois jos pitää tehdä työtä, missä ei ole mitään päämääriä.

Vierailija
6/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveyskuntoutujilla on hyvin usein negatiivista sanottavaa, koska he eivät ole täysin parantuneet mielisairaudestaan. mutta lääkityksellä tauti on mahdollista saada hallintaan...

Vierailija
7/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mielenterveyskuntoutuja vaan itsekin tällaisessa palvelutehtävässä.

Mä ollen sitä mieltä, että lääkemääräykset on suurimmaksi osaksi vastuunpakoilua sekä hoitavan tahon että hoidettavan osalta.

Vierailija
8/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on kummia eksiä ja kavereita. Miten olet päätynyt  viettämään aikaa heidän seurassaan?

Vierailija
9/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on todennäköistä, ettei sinua valita "Vuoden asiakkaaksi" missään instanssissa ikinä.

Vaikutat sietämättömältä näin kirjallisestikin.

Vierailija
10/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tehdään rahan takia -  myös hoitoalalla vaikka huono palkka onkin.

Vierailija
11/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, on todennäköistä, ettei sinua valita "Vuoden asiakkaaksi" missään instanssissa ikinä.

Vaikutat sietämättömältä näin kirjallisestikin.

En ole asiakas näissä instansseissa - lol - sattuneesta syystä.

Vierailija
12/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö miten paljon turhauttaa, kun yrität selittää jollekin "ammattilaiselle" jostain asiasta ja se ammattilainen herättää sussa lähinnä ahdistusta, koska aistit rivien välistä, ettei tämä ammattilainen tiedä asiasta mitään. Ne sun tuntemukset ovat ihan oikein. Monesti noissa tehtävissä istuu jotain ihmeellisiä, elämästä vieraantuneita hölmöläisiä, joilla ei ole mitään henkilökohtaista elämänkokemusta, jonka avulla he voisivat asiakkaitaan ymmärtää.

Eksäni - joka on syystäkin eksä - , tekee psykiatrin töitä kaupungilla. Hän on minulle useamman kerran selittänyt kuinka antaa potilaalle sellainen vaikutelma, että hän muka kuunteelisi. Siis miettikää, sairaita ihmisiä hoitaa henkilö, jolla ei ole mitään kutsumusta tai edes vastuuta kyseiseen työhön. Hän nyt sattuu olemaan vain psykiatri, koska hyvä palkka. Ja eräs tuttavani, joka toimii lastenvalvojana, vihaa työtänsä ja asiakkaitansa. Miten sellainen voi millään tasolla auttaa perheitä tai lapsia niissä perheissä?

Minkä takia te ihmsiet edes ylipäätänsä teette töitä? Minkä takia te ette tee työtänne palosta, intohimosta? Minkä takia te ette ymmärrä, että juuri teidän työpanos voisi muuttaa tätä maailmaa parempaan suuntaan?

Mä en vaan yksinkertaisesti ymmärrä näitä möllyköitä, jotka astelee töihin ilman mitään vastuuta ja paloa. Mä en ymmärrä! Tekisi mieli ravistella heitä ja huutaa: MIKÄ H*****I TEITÄ VAIVAA!! TEILLÄ ON VAIN YKSI ELÄMÄ! PALVELKAA TÄTÄ MAATA!

Ota sinä Litosi, niin ehkä, EHKÄ maniasi ei pääty psykoosiin. Pahalta näyttää tuo paasaaminen ja jumalakompleksi.

Vierailija
13/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä tehdään rahan takia -  myös hoitoalalla vaikka huono palkka onkin.

Minkä ihmeen takia? Töissä vietetään n. kolmas osa arkipäivästä ja ihmiset tekevät sitä rahan takia. En ymmärrä. Eikö kannattaisi opetella nauttimaan työstään.

Vierailija
14/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on kummia eksiä ja kavereita. Miten olet päätynyt  viettämään aikaa heidän seurassaan?

No, koska teen työtä näiden ihmisten kanssa...

Vierailija
15/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä harmittaa se että missään ei oteta vastuuta mistään. Mitä enemmän yhteiskunnan palvelija eli valtiolla, kunnalla ym. töissä niin sitä epämääräisemmin se vastuu jakaantuu. Useimmiten olen huomannut että se ainoa joka kantaa vastuun ja on viimeinen kärsijä on se tavallinen tallaaja.

Vierailija
16/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Sosiaalissa istuu suurin osa ns suorastaan rikollisia. Pieni esim joihin löytyy todisteetkin.

Yli 50v on Benofiili toimuinut tukihenkilönä nuorille pojille, Hervannasa nyt voin sanoa kun edes mennyt on todisteet on. Jopa Tampereen poliisilla 70 luvulta eivät vain honaneet lukee tarkemmin.

Tänä päivänä sama homma . "Vajaalla" kiltillä pojalla saman moinen tukihenkilö. Poika pompii pippelit paljaana ,epämääräisten vieraiden kera. kyselee"Haluaks hieroo mun pippeliä" 

Tyttö ystävä Lespo joka on soken koulutytön kouluavustajana,. se Tästä YKS KIVEKSISESTÄ PERHEESTÄ.

Toinen asia ns Sairaiden eläkeläisten hoito. Siitä jo rikostutkinta pyyntö tehty. Kun Eläkeläinen TÄYSVALTAINE HENKILÖ PIMITETÄÄN ELÄKEET NS VÄLITYSTILILLE ,JOTEN SIT PARIKERTAA KK KAUPASSA SIT YSTÄVILTÄ VIPPAA RUOKA TUPAKKI RAHAT. (Satuu oleen ns 3 Mielisairaalan lausunto joten ei alölekirjoitajan JÄRJESSÄ OLE VIKAA. Se vastaa jolla vastaavat paperit.

Kannataa seurata Tampereen ns Sosiaalisia uutisia. Ne tulee näkyyn MEDIASSA VAHVASTI. T:vaari hämeestä. Vastaan huutoni aina.

Vierailija
17/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä aihe pohdittavaksi.

Minulla on kokemusta psykologeista työterveyspuolella. Ei laajalti, mutta siinä mielessä arviointikykyinen olen, että en ole itse ollut asiakas vaan asiakkaan tukihenkilö. Ja voi jestas mitä on tullut vastaan!

Todellakin, jos ei ole kiinnostusta ja kykyä siihen työhön, niin eikö voisi hakeutua ammattiin, jossa pystyisi toimimaan ammattitaitoisesti. Onneksi ammattitaitoisiakin on löytynyt. Mutta se on todella tullut selväksi, että ei ole ihan sama keneltä apua hakee. Pitää osata itse valita hyvä ammattiauttaja.

Vierailija
18/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:sta tulee mieleen sanat besserwisser ja ihmisvihaaja.

Vierailija
19/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan totta että Tampereella on täysin amatööriä ja ammattitaidotonta porukkaa näillä aloilla.

Vierailija
20/39 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Understood.

Itse totesin jo kauan sitten että antaa ihmisten tehdä omat valintansa. Ei kiristä sillee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme