Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei ole käyneet ulkona tänään?

Vierailija
04.11.2018 |

En ole käynyt ulkona tänään ollenkaan. Muita? Miksi et ole käynyt?
Itse vihaan syksyä ja näitä sataa-paistaa ilmoja. Tylsä sää.
Huomenna aamulla pitää sit taas tallustaa töihin pilkkopimeässä ennen klo 7.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viitsinyt, aurinkohan tuolla paistoi jonkun aikaa, mutta ei se saa minua ryntäämään pihalle. Olen nukkunut univelkojakin pois. Ihanaa kunn ei ole pakkoa tehdä toisten mielen mukaan.

Vierailija
2/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ikinä muutenkaan ulkona paitsi jos kävelen autolle tai vien roskat. Inhoan kylmyyttä ja kalseutta, mieluiten oon sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy ikinä muutenkaan ulkona paitsi jos kävelen autolle tai vien roskat. Inhoan kylmyyttä ja kalseutta, mieluiten oon sisällä.

Täällä toinen samanlainen. Mulla voi viikonloppu mennä niin, että toisena päivänä vien roskat ulos ja toisena päivänä en käy ollenkaan ulkona.

Vierailija
4/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis halunnut mennä ulos tänään huonon kelin takia, mutta koiranomistajana minun mielipiteelläni ei ole merkitystä :D (ihan piristävää oli oikeesti kun sai vaan lähdettyä)

Vierailija
5/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli pakko käydä kaupassa, mutta eilen en käynyt edes sen vertaa ulkona että olisin vienyt roskat. 

Vierailija
6/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä aio. Olen vetänyt kalsarikännejä tässä päivän mittaan.

Vierailija
7/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen samanlainen. Mulla voi viikonloppu mennä niin, että toisena päivänä vien roskat ulos ja toisena päivänä en käy ollenkaan ulkona.

sama täällä. Koleus ei todellakaan ole mun juttuni. Kesällä kun on lämmintä, olen ulkona kaiken muun ajan, paitsi nukkumassa käyn sisällä. Talvella en nokkaani ulos pistä.

Vierailija
8/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en käynyt ulkona. Ero kesään on hurja: kesällä teki mieli mennä nauttimaan lämmöstä ja auringosta ja tuli esim. pyöräiltyä niin paljon kuin kroppa suinkin kesti. Nyt voisin viettää päiväkausia sängyssä, ei ole intoa tai kiinnostusta tehdä mitään. Kello on kahdeksan ja odotan eniten sitä että pääsen taas vällyjen väliin.

Vierailija
9/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kaikki sunnuntaikävelijät liikenteessä niin ei tule käytyä.

Vierailija
10/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olin eilen opiskelemassa yömyöhään niin tänään nukuin pitkään ja jatkoin kurssitöiden tekoa kotosalla.

Vierailija
11/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt tänään ulkona. Sen verran avasin ovea, että katsoin, vieläkö kynttilät palavat lyhdyissä. Viikonloppuisin en käy koskaan ulkona, jos ei ole pakko. Eilen kävin teinin kanssa kaupassa kävelyllä kun hän pyysi mukaan.

Vierailija
12/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistoi liian kirkkaasti, en tykkää enkä mennyt ulos. Syksyllä pitää olla harmaata ja koleaa. Silloin ulkoilen. 

Vierailija
13/13 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin sumussa meren rannalla. En voisi kuvitella ihanampaa. Kävin syömässä rantaravintolassa ja jatkoin matkaa. Ostin kakkuainekset vielä kotimatkalla. Täydellinen päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan