Viivyn kyläpaikassa aina vähintään 8 tuntia
Ja puhun taukoamatta. Joskus minut on suorastaan ajettu ulos kun en ole älynnyt aikaisemmin lähteä.
Minkä sille voi, jos keskustelu on niin antoisaa?
Kommentit (16)
Niin teetkin. Olen asentanut uuden ovisilmän, enää en avaa vahingossa ovea. Siellähän puliset keskenäs.
Vierailusta sopiessa voi jo mainita jonkin tehtävän, joka täytyy tehdä vierailun päätyttyä vielä saman päivän aikana, niin se tavallaan asettaa summittaisen kellonajan vierailun päättymiselle.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Onko kyse keskustelusta vai yksinpuhelusta? Kuka edes jaksaa höpöttää 8 tuntia putkeen?
Vierailija kirjoitti:
Tuu tänne kylään!
Kiitos kutsusta, jutellaan sitten lisää!
Ap
Sä taisit olla meillä joskus joulupukkina. Oli muuten erikoinen ja nolo joulu, vaikka se nykyään naurattaakin.
Et taida kuulua mun kavereihin, mulla oli kyllä yks väh. 3h viipyvä kaveri, jonka sai heittää ulos, jännästi ei oo enää.
Mitä keskustelua se on, että puhut taukoamatta 8 tuntia? Käsittääkseni keskusteluun kuuluu toisen osapuolen kuuntelu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä keskustelua se on, että puhut taukoamatta 8 tuntia? Käsittääkseni keskusteluun kuuluu toisen osapuolen kuuntelu?
Kuuntelen kyllä, mutta en pidä siitä, että minut keskeytetään. On niitä muitakin puheliaita ihmisiä!
Ap
Kyllä lentäs ulos tollanen. Yhteen vajakkiin pistin välit poikki,kun 5 tuntia kylässä notku. Eikä meille muutenkaan pääse ketään nykyään. Nähään vaikka leikkikentällä. Pelkään myös,että kaverit varastaa ja ennen kaikkea niiden vitut haisee niin meiän tuolit ja sohvat menis pilalle:( En muuten itsekään mene toisten luo kylään.
Ei taida AP:llä olla lainkaan tilannetajua tai käsitystä normaalista käyttäytymisestä.
Onko ap:llä ollut joku tarinaturpa kylässä.