Aliexpress sinkkujen päivä 11.11. Maailman suurin kauppapäivä
Osallistun ensimmäistä kertaa.
Hienoa on se että tuotteen hinnan tietää jo nyt ja voi kertätä ostoskorin täyteen ja ostaa 11.11.
Oletko mukana?
Kommentit (14)
turha amerikasta kopioitu juhla, jonka tarkoitus on laittaa rahaa menemään.
Kiinaroskaa valtamerilaivoilla vaan kertakäyttökuluttajille.
Ap on varmaan vouhkannut myös ilmaston puolesta, eikö ?
YK varoitti juuri ihmiskunnan sukupuutosta ja suosittelet jouduttamaan sitä?
Huh...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kopioitu. On alunperin ollut vastine ystävänpäivälle.
Entäs sitten vaikka olisikin kopiotu?
Joka tapauksessa menee hyvää tavaraa halvalla.
ap.
Vierailija kirjoitti:
YK varoitti juuri ihmiskunnan sukupuutosta ja suosittelet jouduttamaan sitä?
Huh...
Olen vihreämpi kuin sinä koskaan. Tosin en vihreitä äänestä.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää ollu Kiinasta?
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt ilmaston puolesta työtä enemmän kuin sinä koskaan. Olen järjen ääni.
Kulutus minimaalista.
ap.
Musta perjantai on päivä jolloin kuluttajat ei saa sitä tuotetta minkä ostavat. Se vasta huijausta on. Sitten kovat riidat päälle kun tavaraa ei tule. Netin täyttää itku kun ei saa sitä tuotetta minkä haluasi. Kuluttajan suojan linjat kuumana ja katkeria purkauksia kun jonnet itkeeeeee....
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt ilmaston puolesta työtä enemmän kuin sinä koskaan. Olen järjen ääni.
Kulutus minimaalista.
ap.
Kiinaroskan tilaaminen / minimaalinen kuluttaminen.
Valitse toinen.
AliExpressin myyjät sitten nostavat tuotteiden hintoja yläkanttiin jo reilusti ennen 11.11. ja siten hilaavat niitä hieman alas aina 11.11. asti, jolloin alennus näyttäisi mahdollisimman suurelta ja ostos hyvältä diililtä. Todellisuudessa hinnat eivät ole mitenkään merkittävästi edullisia tuona kauppapäivänä.
Itse ostan jo nyt, jottei oma tilaus jää ruuhkaan ja viivästy, koska tilauksia tulee valtavasti tuolloin ja usein maksu ei mene ruuhkan takia läpi tai käsittely ja toimitus kestää kauan. Hinta kun ei ole merkittävästi edullisempi ja mieluumin säästän hieman aikaa ja maksan sen parikymmentä senttiä tms. enemmän.
Naurattaa miten kansa taistelee kehitystä vastaan ja ylpeänä maksavat tuotteista ylihintaa kun suositaan kotimaista,(eihän täällä edes tehdä mitään) mutta kun olette velallisena ja maksuvaikeuksissa, niin vasara paukkuu ja teidät heitetään kadulle niska perseotteella omasta kodistanne ja siinä sitten voitte muistella "kotimaisuuskanpanjoitanne" ja mietitte että olisi kannatanut pitää omasta taloudesta huolta....että silleen.
ap.
Ihan hyvä että sinkuillekin on oma päivänsä, pariskunnillehan on jo ystävänpäivä.
Sinkkuna pysyminen on ekoteko ja siitä pitäisi saada huomattavasti nykyistä yleisempi elämänmuoto. Jostain syystä oletus tuntuu kuitenkin olevan vielä nykyäänkin että ihmisen on "pakko" haluta seksiä, olla parisuhteessa ja perustaa perhe. Miksi?
Mitä useampi ihminen päättäisi elää yksin ja keskittyä perheen perustamisen sijaan esim. koulutukseen ja uraan niin sen parempi. Varsinkin kehitysmaissa. Naiset pitää saada savimajoista koulun penkille ja yhteiskunnan johtoasemiin eikä se onnistu jos he joutuvat pyöräyttämään sovinistiukoilleen uuden lapsen joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa miten kansa taistelee kehitystä vastaan ja ylpeänä maksavat tuotteista ylihintaa kun suositaan kotimaista,(eihän täällä edes tehdä mitään) mutta kun olette velallisena ja maksuvaikeuksissa, niin vasara paukkuu ja teidät heitetään kadulle niska perseotteella omasta kodistanne ja siinä sitten voitte muistella "kotimaisuuskanpanjoitanne" ja mietitte että olisi kannatanut pitää omasta taloudesta huolta....että silleen.
ap.
Miksi ihmeessä olisin velallinen tai maksuvaikeuksissa? MINÄ olen minimalisti. Ei mun tarvitse tilata Kiinasta yhtään mitään. Rahat riittää ihan hyvin vaikka mihin kotimaiseen jos jotain satun haluamaan.
jippii jippii jippii lisää lisää, ostokiima housuissa jee jeee ...