Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen saa helpoiten koukkuun leikkimällä bimboa

Vierailija
04.11.2018 |

Kikattelee vain ja näyttää seksikkäältä

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule mun bimboksi. Mutta älä sitten näytä älykkyyttäsi vaan leiki bimboa loppuun asti.

Vierailija
2/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta temppu paljastuu. Hii o hoi hapannaama horisontissa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi miestä jonka ihannenainen on hattara-aivoinen kikattelija.

Vierailija
4/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla keinolla saa korkeintaan miehen sänkyyn, jonka jälkeen itketään kun kusipää äijä jättikin sut.

Kyllä miehet haluaa myös järkevää keskusteluseuraa pidempiaikaisista kumppaneista, ellei oma äo ole samaa tasoa näiden bimbojen kanssa.

Vierailija
5/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen, että millaiset äidit kasvattavat miehiä, jotka tykkää bimboista...

Vierailija
6/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla liian vaikeaa. 

Vierailija
7/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras combo on kylläkin usein miesten keskuudessa

pinnallinen seksikäs look + positiivinen asenne ja iloisuus + hyvä tilannetaju sekä keskusteluvalmiudet eli fiksuus.

Miehet kyllästyy helposti, eikä ne jää ihan kenen tahansa luo pysyvästi.

Vierailija
8/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta miestä ei saa, mutta näyttää naisille kelpaavan hieman huonommatkin yksilöt.

Vierailija
9/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta liian pitkään ei pidä kikatella ja leikkiä.

Vierailija
10/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikattelee vain ja näyttää seksikkäältä

Voi toimiakin niin kauan, kuin uutuudenviehätys kestää. Tosin on meitä miehiäkin vähän joka lähtöön, että eiköhän jokaiselle löydy se oma sielunkumppani.

Vierailija
11/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

best man kirjoitti:

Parasta miestä ei saa, mutta näyttää naisille kelpaavan hieman huonommatkin yksilöt.

Siis mitä hä? Eikö se mennytkään niin, että naisille ei kelpaa kiltti hyvä mies?

Vierailija
12/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

best man kirjoitti:

Siis mitä hä? Eikö se mennytkään niin, että naisille ei kelpaa kiltti hyvä mies?

Tääh? Mitä nää ny selität?

Vierailija
13/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin totta. Miehet valittaa kun naisille ei käy kuin akateemisesti koulutetut rikkaat miehet ja miten naiset ei ikinä tuo keskusteluihin mitään vaan miehen pitäisi treffeillä viihdyttää ja vitsailla. Joopa joo. Itse olen lääkäri ja osaan jutella muustakin kuin matkustelusta ja viinistä (toisaalta voin jutella vaikka nyt esim. jääkiekosta tai jostain vähemmän vakavastakin). Olen myös ihan hauska, vaikka itse sanonkin. Mutta ei kelpaa tämä. Ammatti on isolle osalle jo selvästi turn off. Niin kauan kun hymyillee ja kikattelee kuin pösilö eikä paljasta olevansa ajatteleva olento, kaikki on hyvin. 

Vierailija
14/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin totta. Miehet valittaa kun naisille ei käy kuin akateemisesti koulutetut rikkaat miehet ja miten naiset ei ikinä tuo keskusteluihin mitään vaan miehen pitäisi treffeillä viihdyttää ja vitsailla. Joopa joo. Itse olen lääkäri ja osaan jutella muustakin kuin matkustelusta ja viinistä (toisaalta voin jutella vaikka nyt esim. jääkiekosta tai jostain vähemmän vakavastakin). Olen myös ihan hauska, vaikka itse sanonkin. Mutta ei kelpaa tämä. Ammatti on isolle osalle jo selvästi turn off. Niin kauan kun hymyillee ja kikattelee kuin pösilö eikä paljasta olevansa ajatteleva olento, kaikki on hyvin. 

Jännä juttu. Mun tuntevat tasokkaat miehet haluaisi nimenomaan sunlaisen naisen.

Vierailija
15/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näillä tiedoilla kiinnostaisi, kertomuksestasi taitaa nyt puuttua jotain oleellista joka on se todellinen turn-off.

Vierailija
16/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näillä tiedoilla kiinnostaisi, kertomuksestasi taitaa nyt puuttua jotain oleellista joka on se todellinen turn-off.

Se lääkärin ammatti on varmaan ollut haave pikkutytöstä asti ja kaikkia miehiä katsotaan nenänvartta pitkin jos ei ole tohtoritason papereita taskussa. Muistetaan myös mainita asiasta aina sopivassa kohtaa.

Vierailija
17/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä valtaosa bimboista ei leiki bimboa. Ne kokee paljon tuskaa tyhmyydestään ja itsetunto romahtaa.