Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaa suhde, voiko toimia?

Kotihiiri
04.11.2018 |

Aika erilaista lähtökohdista ollaan tässä uusperheessä liikkeellä. Vaimolle kolmas liitto ja minulle ensimmäinen. Jo alussa sovittiin vaimon aloitteesta tai oikeastaan vaatimuksesta että muita voi tapailla täysin vapaasti. Näin hän onkin tehnyt nyt koko 4v liittomme ajan hyvin säännöllisesti ja usein. Minulla ei ole muita suhteita ollut. Eikä niitä juuri ollut ennen tätä suhdettakaan. Vaimoni on kolmas nainen jonka kanssa minulla edes seksisuhde on. Hän aina hämmästelee kuinka kohta nelikymppisellä voi olla näin vähän kokemusta. Koen asian itsekin jotenkin kiusallisena mutta olen sosiaalisesti ja ulkonäöllisesti sen verran rajoittunut että näin on käynyt.

Joka tapauksessa vaimoni mielestä kaikki on selvästi kunnossa mutta minua asia kyllä vaivaa. :( Hänen näkökantansa on että me olemme sen verran epäsopivia seksuaalisesti että tämä järjestely toimii todella hyvin ja ilman tätä liittoomme hajoaisi. Hän on varmasti tässä oikeassa. Minä kyllä kaipaisin enemmän seksiä ja erityisesti läheisyyttä mutta hänelle tämä on paljon enemmän arjen järkijärjestely (Näin hän on sanonutkin monesti). Yksinäiset yöt kuten viime yö ok cat vaikeita vaikka yleensä kotona toisin kun nyt onkin joku vaimoni lapsista. Erityisen hankalaa on se että vaimoni käy "miesasioitaan" avoimesti läpi ystäviensä kanssa. Erityisesti sen ystävänsä jolla on samankaltainen järjestely kuin meillä. Minulla ei oikeastaan ole ketään jolle näitä asioita voisin purkaa niin etsin keskustelu- ja vertaistukea nyt täältä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pura vaivasi omaan käteen, se helpottaa.

Vierailija
2/12 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii mutta meillä kummatkin klubit ja vain silloin tällöin puolituttujen samanlaisessa suhteessa elävien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit sitä palkattomana lastenvahtina kun vaimosi pitää hauskaa ja samalla epäilemättä etsii sinua viriilimpää miestä itselleen.

Vierailija
4/12 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa suhde on ihan Ok jos vapaaehtoisesti sellaiseen olet ryhtynyt. Haluatko todella tuollaista elämää? Miksi olet vapaaehtoisesti suostunut tuollaiseen suhteeseen ja olette jopa sopineet vapaasta suhteesta? Ei voi ymmärtää

Jotenkin epäilen tätä provoksi.

Vierailija
5/12 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Et selvästikään halua tuollaista suhdetta, etsi sellainen minkä itse haluat.

Vierailija
6/12 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaiseen suhteeseen ryhdytään, sen täytyy tapahtua MOLEMPIEN tahdosta. Ei toinen voi sanella. Kuulostaa että vaimosi käyttää sinua hyväkseen, tosiaankin vaqin lapsenvahtina kun itse on rilluttelemassa.  Ei tuohon tarvitse alistua.

Vierailija
7/12 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, noi vapaasuhteet parisuhteessa on aina vähän niin ja näin. Paras suhde on seksisuhde missä molemmat sitoutuu olemaan sängyssä ilma kolmatta sivusuhdetta. Minulla on mies, jota tapailen noin 2 kertaa viikossa oikeastaan pelkän seksin merkeissä. Ollaan tosin tunnettu iät ja ajat ja kumpikaan ei halua parisuhdetta. Toimii täydellisesti ilman mitään kummallisuuksia. Meillä on selkeä sopimus, ei muita eikä rakastumisia. Ollaan me käyty leffassa ja syöty toistemme luona ihan leffailtaakin, mutta silti ei tunteita. Sama kaveripiiri on myös ja jos jonkun juhlissa ollaan, niin esitetää pelkkää kaveria siellä ja molemmat torppaa muiden iskuyritykset. Vakituisessa suhteessa tulee aina toinen mustasukkaseksi jossain vaiheessa, vaikka muuta on sovittu.

Vierailija
8/12 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla ei toimisi. Jos minä en riitä niin siirtyy avoimesti seuraavaan. Seksuaalisuuteni ei kestä kompromisseja irl. En tuhlaa sekuntiakaan hyväksikäyttäjään.

Minulle tuo olisi pahoinpitely.

Mutta käyhän se niinkin...

Vierailija
9/12 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteeni ei ole varmasti optimi. Enkä tietysti kirjoittelisi jos se optimi olisi.

Mutta kun on elänyt yksin niin pitkään kuin minä niin vähemmän optimaalinenkin on parempi kuin ihan yksin. Näin olen sitä ajatellut.

Vierailija
10/12 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun setä arvaa. Paitsi että toimit lapsenvahtina myös lompakkosi on vaimon ahkerassa käytössä. Menikö oikein?

Vierailija
11/12 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma vinkki kirjoitti:

Pura vaivasi omaan käteen, se helpottaa.

Veikkaan kirjoittajan purkavan tunteitaan tosi säännöllisesti sinne :)

Vierailija
12/12 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kirjoitti:

Tilanteeni ei ole varmasti optimi. Enkä tietysti kirjoittelisi jos se optimi olisi.

Mutta kun on elänyt yksin niin pitkään kuin minä niin vähemmän optimaalinenkin on parempi kuin ihan yksin. Näin olen sitä ajatellut.

No ei ole parempi mielestäni. Jos ei muita naisia saa, niin satunnainen prostituoitukin olisi parempi kuin tuo järjestely. Molemmissa tapauksissa nainen ei haluasi seksiä kanssasi himon takia, mutta ainakin silloin olisi kaikilla puhtaat jauhot pussissa, seksi toddennäköisesti parempaa, ja nainen paljon viehättävämpi.

Samantien pihalle tuommoinen hirviö, joka pelkästään hyväksikäyttää sinua.

Kuinka usein panette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme