Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely: parisuhde ja itsetyydytys

Vierailija
04.11.2018 |

Vakituisessa parisuhteessa oleva, itsetyydytätkö koskaan?

Kysely: parisuhde ja itsetyydytys

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tyydytän itseäni, ja käyn pettämässä. Toisesta ei oikein ole mihinkään, mutta hyvä lompakko sillä on.

Vierailija
2/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua parisuhdetta joten en sellaisessa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä jota olette vastanneet kyllä, johtuuko itsetyydytys liian vähäisestä seksistä tai huonosta seksin laadusta parisuhteessa?

Vierailija
4/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en masturboi, tulee jotenkin likainen olo sen jälkeen, siksi lopetin ja nyt mieleni voi paremmin, olen oikeasti tyytyväinen päätökseeni.

Vierailija
5/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia itsetyydytys, ei tartte olla seksin huonoa tai liian vähän. Enemmänkin jos seksi on hyvää, tekee mieli itsetyydyttää, kun haluja paljon, ja kumppani ei paikalla.

Vierailija
6/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa seksiä, joka tuskin ainakaan täysin johtuu miehestä, kun ei aiempienkaan sänkykumppanien kanssa ole kummempaa ollut. Tosin otanta melkoisen vähäinen ja tämä ensimmäinen parisuhteeni.

Vierailija
7/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa koskaan orgasmia yhdynnässä mieheni kanssa. Pari kertaa olen saanut, kun mies on antanut suuseksiä, mutta siihen ei mies kovin usein halua ryhtyä. Yhteiselämää takana 30 vuotta. Arvaa vaan, onko oma käsi tullut tutuksi.

Vierailija
8/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä jota olette vastanneet kyllä, johtuuko itsetyydytys liian vähäisestä seksistä tai huonosta seksin laadusta parisuhteessa?

Ei johdu. Itsetyydytys on vaan mukava lisä siihen. Nopeampaa ja helpompaa kylläkin. Seksiä meillä on 2-4 kertaa viikossa ja ihan saan miehenkin kanssa. Ehkä se itsetyydytys pitää paikat kosteampina ja herkempinä. Olen aina sitä harrastanut, joten miksi ei myös parisuhteessa?

Vierailija
9/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa koskaan orgasmia yhdynnässä mieheni kanssa. Pari kertaa olen saanut, kun mies on antanut suuseksiä, mutta siihen ei mies kovin usein halua ryhtyä. Yhteiselämää takana 30 vuotta. Arvaa vaan, onko oma käsi tullut tutuksi.

Ja haluat siis kuitenkin ryhtyä yhdyntään miehesi kanssa?

Miehellesi tilanne on ok?

Vierailija
10/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn tyydyttämässä itseni naapurin parikymppisen perheenäidin kurkkuun pari kertaa viikossa, omien aviovelvollisuuksien lisäksi.

Vierailija
11/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M5kymppinen kirjoitti:

Mä käyn tyydyttämässä itseni naapurin parikymppisen perheenäidin kurkkuun pari kertaa viikossa, omien aviovelvollisuuksien lisäksi.

Kannattaisko vaihtelun vuoksi kokeilla itsensä tyydyttämistä vaikka naapurinrouvan tomaatteihin?

Vierailija
12/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

M5kymppinen kirjoitti:

Kannattaisko vaihtelun vuoksi kokeilla itsensä tyydyttämistä vaikka naapurinrouvan tomaatteihin?

Meitä on moneksi. Lämmin syksy ja pitkä kasvukausi ovat saaneet aikaan mm. kurttukaaliin- ja munakoisoontyydyttäjien invaasion.

Vierailija
13/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Seksiä meillä on 4-5 päivänä viikossa, joinain päivinä kaksikin kertaa. Tyydyttävää ja vaihtelevaa. 7 vuotta yhdessä. Masturboin 1-3 kertaa viikossa. Seksi nyt vain on kivaa. Siksi sitä haluaakin paljon. :) N24

Vierailija
14/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä vähän miehen sairauden vuoksi. Minulla kuitenkin haluja on liiankin kanssa joten koska en halua pettää niin autan itseäni.

Vierailija
15/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä puhutaanko tässä vain yksinään masturboimisesta vai esim. pariskunnan seksiaktin osana. Itse en masturboi yksin ollessani, mutta lopetamme useimmiten seksin siihen että viemme itse itsemme maaliin. Kumpikaan meistä ei osaa saada orgasmia pelkässä yhdynnässä.

Vierailija
16/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas aamulla mies käänsi kylkeä joten tyydyin omaan käteen. Siistimpää ja nopeampaa mutta muuten huono korvike.. Seksiä ehkä kerta viikkoon, itsetyydystä neljä-viisi kertaa.

Vierailija
17/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kummastakaan vaan siitä, että itsetyydytyksellä on ihan eri tehtävä kuin rakastelulla. Se on nopea tapa rentouttaa itsensä saadakseen unta.

Vierailija
18/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä aina ole saatavilla. Kumppani voi olla matkoilla, sairas tai väsynyt. Lisäksi itsetyydytys on vaivattomampaa kuin kumppanin lämmittely pitkän kaavan kautta.

Vierailija
19/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Avioliitto ei estä haureuden syntiä.

Vierailija
20/23 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on käsittämätön ajatus, että itsetyydytys okisi seurausta huonosta tai olemattomasta seksistä parisuhteessa. Itsetyydytys ja seksi toisen ksnssa ovat kaksi eri asiaa eivätkä poissulje toisiaan. Olen parisuhteessa ja seksiä paljon ja hyvää ja silti tyydytän myös itse itseni toisinaan. Miksi teen näin? Koska se tuntuu hyvälle ja rentouttaa, en siksi ettei seksi kumppanin kanssa olisi hyvää! Saatan jopa masturboida enemmän silloin kun parisuhteesss on paljon seksiä sillä silloin olen eroottisesti ” hereillä”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi