Fibromyalgia ja unettomuus
Olen niin väsynyt. Nytkään en kuitenkaan saanut unen päästä kiinni ennen kuin aamu kahdelta. Siihen saakka katsoin elokuvia ja kuuntelin musaa, ettei olisi vain tarvinnut tuijottaa kelloa. On tää vaan niin rankkaa.😔 keho käy koko ajanyli kierroksilla, vuorokausirytmu kipujen vuoks ihan pää laellaan. Heräsin eilen puolilta päivin, mies oli lasten kanssa. Olin mennut nukkumaan nwljältä. Nyt väsyttää ja kauheat silmä pussit.😢
Kommentit (3)
Onko pitkittynyttä stressiä, kun on tuollainen sairauskin? Silloin saa parhaan unen aamuyöstä ja aamusta ja etenkin uni klo 7-9 on palauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko pitkittynyttä stressiä, kun on tuollainen sairauskin? Silloin saa parhaan unen aamuyöstä ja aamusta ja etenkin uni klo 7-9 on palauttavaa.
No kyllähän sitä stressiä on kun useamman lapsen äitinä yritän huolehtia kaikesta. Olen ollut koti äitinä nyt 9 vuotta ja huolehdin kaikki lasten wväät, harastusmaksujen maksamisen, vahnempainillat ja pukemiset. Nyt o kodinhoito jäänyt vähemmälle kun on kipuja ollut niin mies yleensä siivoilee töistä tultuaan. Hoidan päivät kahta alle koulu ikäistä ja isot lapset auttaa koulusta tultuaan ulkoiluissa yms. Päivisin ollaan lähinnä sisällä kun koskee kaikki ponistelut niin pyrin olemaan paikoilani mahdolisimman plajon.
Makaat vaan sohvalla telkkarin edessä, katsot yökaudet leffoja ja ihmettelet kun vuorokausirytmi on sekaisin ja et saa unta.. hmm😏