Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahkura korvalehden "sisällä"

03.11.2018 |

Onko kenelläkään ollut moista:
Loppukesästä huomasin toisessa korvalehdessä sormiin tuntuvan herneen kokoisen pahkuran. Yritin sitä puristella yms tuloksetta. Pikkuhiljaa se siitä kuitenkin pieneni ja katosi, etten huomannut sitä enää. nyt pari päivää sitten huomasin tuon pahkuran tulleen takaisin samaan kohtaan. Kesällä lääkärille näytin ja totesi rustopatiksi. Mutta eihän rustopatti tuolla lailla katoa ja ilmesty uudelleen.
Kun kosken tuota pahkuraa, niin se tuntuu hieman aralta .mikähän tämä voisi olla?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mulla samanlainen?!? Ollut kyllä vasta vähän aikaa.

Vierailija
2/29 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä19703 kirjoitti:

Onko kenelläkään ollut moista:

Loppukesästä huomasin toisessa korvalehdessä sormiin tuntuvan herneen kokoisen pahkuran. Yritin sitä puristella yms tuloksetta. Pikkuhiljaa se siitä kuitenkin pieneni ja katosi, etten huomannut sitä enää. nyt pari päivää sitten huomasin tuon pahkuran tulleen takaisin samaan kohtaan. Kesällä lääkärille näytin ja totesi rustopatiksi. Mutta eihän rustopatti tuolla lailla katoa ja ilmesty uudelleen.

Kun kosken tuota pahkuraa, niin se tuntuu hieman aralta .mikähän tämä voisi olla?

Ihan se minkä lääkäri sanoi, joskus tulee ja useimmiten menee ihan itsestään. Ei syytä huoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä

Vierailija
4/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut siellä märkäpatti.

Vierailija
5/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustopatti, tai voi olla ihan myös finni. Mulla niitä välillä tulee korvalehden sisään. Joskus ne puhkeavat, joskus vaan katoavat muuten.

Vierailija
6/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla ollu samanlaine ja lääkäri totes rustopatiksi

7/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Onkohan tuo rustopatti sellainen, että voi kadota ja tulla takaisin?

Ihmetyttöä, kun se oli kesällä aika kauan ja sitten hävisi yhtäkkiä ja tuli yhtä nopeasti takaisin.

Vierailija
8/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rustopatti, tai voi olla ihan myös finni. Mulla niitä välillä tulee korvalehden sisään. Joskus ne puhkeavat, joskus vaan katoavat muuten.

Tuota finniä mietin myös, mutta kun ei sitä saa millään puhki...

Vierailija
9/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talirauhanen tukkeutunut?

Vierailija
10/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vielä kokemuksia

Vierailija
11/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan tulehdus. Eli vähän kuin paise korvanlehden sisällä. Ei tarvinnut avata, katosi antibioottikuurilla. Lääkäri sanoi, että jos uusii, sitten avataan ja katsotaan, onko paljon märkää. Ei ole uusinut 14 vuoteen.

Vierailija
12/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikoinaan tulehdus. Eli vähän kuin paise korvanlehden sisällä. Ei tarvinnut avata, katosi antibioottikuurilla. Lääkäri sanoi, että jos uusii, sitten avataan ja katsotaan, onko paljon märkää. Ei ole uusinut 14 vuoteen.

Oliko muita oireita kuin patti?

Vierailija
13/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään vakavaa. Olisiko vain jokin rustopatti. Itse en menisi lääkäriin, mutta jos se sinua kovasti mietityttää, niin ehkä saat mielenrauhan jos käyt näyttämässä?

Vierailija
14/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
15/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla ollut?

Vierailija
16/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä kerran

Vierailija
17/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään vakavaa se nyt ei taatusti ole jos kerran katoaa ja ilmestyy uudelleen. Voi olla tukkeutunut talirauhanen/ihonsisäinen finni tai sitten se rustopatti. Onko siinä lävistys lähellä?

Vierailija
18/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään vakavaa se nyt ei taatusti ole jos kerran katoaa ja ilmestyy uudelleen. Voi olla tukkeutunut talirauhanen/ihonsisäinen finni tai sitten se rustopatti. Onko siinä lävistys lähellä?

En ole ihan varma onko se välissä kadonnut, kun en siihen kiinnittänyt oikein huomiota. On pari korvakorun reikää lähellä.

Vierailija
19/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli myös tuollainen muutama päivä sitten, näyttää finniltä.. Nyt on jo vähän pienentynyt.

Vierailija
20/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli myös tuollainen muutama päivä sitten, näyttää finniltä.. Nyt on jo vähän pienentynyt.

Kun minulla se ei näytä miltään. Olen sen korvan pinnan saanut rikki, kun olen sitä näprännyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän