Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin hiusten värjäämisen lopullisesti

Vierailija
03.11.2018 |

Ja hiukset ovat kasvaneet valtavasti niin pituutta kuin paksuuttakin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mikään ihme ole, myrkkyjähän ne värjäysaineet ovat pois lukien jotkut luontaisversiot.

Vierailija
2/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan kesti että hiusten kunto ja paksuus parani? Olen vasta itse alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.3v

Vierailija
4/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootahhan vaan kun ekat harmaat tulee plus 35 v.....

Vierailija
5/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n.3v

Entä miten pääsit hankalan vaiheen yli missä omaa väriä ja värjättyä? Minkä väriset omat hiuksesi nyt ovat? Entä ikäsi? Onko minkä pituiset ja paksuiset hiukset nyt?

Vierailija
6/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla värjääminen ei ole koskaan vaikuttanut negatiivisesti hiusten kuntoon, mutta käytin ainoastaan tummempia sävytteitä, en vaalentanut.

Vierailija
7/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon samalla linjalla nykyään, en suostu enää hapetteellisia värejä päähäni laittamaan. Uusilla hiusväreillä hiuksista tulee kyllä hyväkuntoisen näköiset ja kiiltävät mutta kun en jaksa olla korjailemassa juurikasvua yhtä mittaa niin parempi tyytyä vain sävytteisiin jos jotain vaihtelua kaipaa.

Vierailija
8/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetin. Nyt on ihan harmaat hiukset , mutta ei haittaa. Olen tyytyväinen itseeni ihan tälläisena. 50v nainen.

Vierailija
9/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidoitin lähemmäs omaa väriäni ennen kuin lopetin kokonaan, myös aurino vaalensi hiuksiani paljon ainakin viime kesänä ihan lonnollisesti. Oma väri on vaaleanruskea.

Vierailija
10/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja myrkkyjä löytyy luonnosta jaa siis näistä henna paskoista hiusten värjäys aineista ynnä muista ns. "luonnon tuotteista" . Myrkky mikä myrkky. Mistä luulette käärmeiden saavan sen tarvitsemansa myrkkynsä?

Vierailija
11/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kans hiusten värjäyksen noin kolme vuotta sitten. Omat hiukset on ruskeat. Värjäsin ne mahdollisimman lähelle omaa väriä, ennen kuin lopetin värjäämisen kokonaan. Nyt väri on tosi kiva ja parasta on, kun juurikasvua ei tule enää ikinä, enkä ole enää värjäyskierteessä. Hiukset on paljon paksummat ja parempi kuntoisemmat kuin ennen, vaikka en koskaan blondannut hiuksia vaan värjäsin vain eli kyllä ne värien kemikaalitkin vahingoittaa hiuksia.

Vierailija
12/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä tuntuu että värjäyksen lopettaminen ohensi hiuksia. Hiusvärihän vahingoittaa usein sitä hiuksen pintaa ja jotenkin tekee kai siitä vähän "pörröisen". Mulla hiukset on aika ohuet vaikka niitä onkin paljon. 

Vierailija
13/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans ole nyt vuoteen värjännyt, ja värjäämätön hius on kiiltävää ja silkkistä. Latvoissa vielä vähän vanhaa vaaleaa väriä, ja latva onkin selkeästi kuivempi ja takkuuntuva.

Vierailija
14/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. Lopetin värjäämisen viisi vuotta sitten. Uutta hiusta pukkaa ihan erilailla kuin silloin värjätessä, vaikka hiukset oli silloinkin paksut. Ei tarvitse miettiä juurikasvua ja rahaa säästyy.

Vierailija
15/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä oon 50+ ja yksi harmaa hius on löytynyt, ei kaikille tuu

Vierailija
16/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu geeneistä..mulla ei harmaata yhtään, olen 42. Mummollani oli mustat hiukset eivätkä koskaan menneet harmaiksi. Ja jos tulee harmaita hiuksia niin so what? Elämä nyt on eikä kukaan ole ikuisesti nuori ja hyvännäköinen.

Vierailija
17/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin hiusten värjäyksen kesäkuussa. Värjäsin tänään kasvisvärillä ja ei ole vielä harmaita hiuksia. N57

Vierailija
18/18 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin värjäämisen parisenkymmentä vuotta sitten, kun myrkyt alkoivat hirvittää ja pelkäsin allergian puhkeavan. Ikää on nyt 43v, eikä toistaiseksi harmaita hiuksia. Äidilläni on vasta seitsemänkymppisenä alkanut hiljalleen näkyä harmaita hiuksia. Saavat harmaantua minullakin ihan omaan tahtiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi