Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin valokuvaus ja pojan vaatetus

Vierailija
02.11.2018 |

Minä olen niitä äitejä jotka laittavat poikansa kuvauspäivään yleensä tyylikkäässä kauluspaidassa. Päiväkotikuvista kauniilla kehysteillä saadaan lähisukulaisen lahjaan kaunis lisä. Vinkkini todella edullisiin kehyksiin löytyy Tiger liikkeistä. Värejä on niin monta, jokainen kuva voidaan saada väreiltään edulliseen valoon ja jopa sopimaan lahjansaajan sisustukseen.

Sitten nämä poikien kauluspaidat. Niitä ei kannata ostaa kaupoista vaan itsepalvelukirppareilta. Kauluspaitaa poika on saattanut käyttää vain kerran, joten siinä jos missä saa uudenveroinen paidan sekä joulujuhliin, päiväkotikuvaukseen, hieman hienompiin vierailuihin, kevätjuhliin.

Pojille ostetaan jostain syystä vähemmän niitä hienostelua aatteita eivätkä käytä niitä useimmin arkena.

Oma poikani oli kolmevuotiaana päiväkodin kuvauksessa Punaisessa ruudellisessa aidossa Burberryn paidassa. Ostin kirpparilta uudenveroinen ja myin viikonpäästä tuotteen samalla hinnalla takaisin.

Tämä siis vinkkinä päiväkoti-ikäisten poikien valokuvaukseen.

Kun niitä poikien arki- ja käyttövaatteita, kenkiä, toppavaatteita vaikeampi löytää, niin nyt on bongata pojalle laadukas paita päiväkotikuvaukseen. Nämä ovat niitä tuotteita jotka käytetään vain harvoissa tilanteissa ja siksi ne myydään lyömättömässä kunnossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Minä taas olen aina halunnut että lapset näyttävät kuvissa omilta itseltään, enkä ole heitä halunnut pukea mitenkään hienommin.

Ekoissa kuvissa on lappuhaalaria ja prinsessapaitaa, viimeisimmissä mustaa bändipaitaa.

Puhtaat ja ehjät vaatteiden toki pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin värikäs, omannäköinen paita päällä kuvassa :) Kauluspaita näyttäisi oman lapsen päällä tönköltä, kun on muuten niin eläväistä sorttia.

Vierailija
4/4 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ketään kiinnostaisi laittaa lapsemme kuvaa kehyksiin seinälle. Ja ei, en laita juhalavaatteita kuvaan vaan saaaa olla ihan omana ittenään kunhan siisti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi