Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Outoa ajatella mutta elämä olisi tylsempää ilman rikollisuutta
02.11.2018 |
Miettikää jos kaikki noudattaisivat lakia pilkuntarkasti? Ei olisi rikollisuutta mitä kauhistella. Rikokset on joskus mielenkiintoisia ja luoviakin.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ilman rikoksia ei olisi poliisisarjoja mitä seurata telkkarista.