Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko katkaissut välisi sisarukseesi ja mikä oli syy?

Vierailija
01.11.2018 |

Itselläni on viimeisen vuoden aikana ollut todella etäiset välit yhteen sisarukseeni ja oman terveyteni vuoksi olen harkinnut kannattaisiko katkaista kokonaan välit. On vain vanhempana siskona tullut mitta täyteen olemalla koko ajan se antava osapuoli ja toinen käyttää häikälemättömästi hyväkseen kuin se olisi itsestäänselvä oikeus hänelle. Hän on todella itsekäs ja ahne persoona. Ainut huono puoli on kun molemmilla on ihania lapsia enkä haluaisi tämän vaikuttavan heihin vaikka niin on jo käynytkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni taas sisko on halunnut katkaista välit. Kokee olevansa vähemmän saanut osapuoli vanhempiimme nähden, vaikka totuus on toinen. Hän on ollut aina saava osapuoli ja katkera. Syylliseksi omasta kykenemättömyydestään olen päässyt minä, isosisko.

Emme tule koskaan tapaamaan toisiamme kuin korkeintaan vanhempiemme hautajaisissa.

Vierailija
2/11 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Isosiskoni vaati rahaa koko ajan, rähisi ja syyllisti ja sekaantui perheeni asioihin. Kun yritin laittaa rajoja, alkoi stalkata ja herjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, syynä pidän sisareni vaikeaa ja itseriittoista luonnetta. Ei hän varmaan narsisti ole, mutta narsistisia persoonallisuuden piirteitä osoittaa. Lapsena saikin pomottaa, isä ja äitikin oli ihan tossun alla, mutta enää en katsele määräilyä.

Vierailija
4/11 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli oli äitimme hyysäämä lellikki. Minua ( olen nuorempi sisko) sai kiusata mielin määrin ilman

minkäänlaista puuttumista tai sanktioita. Lapsesta asti kuppasi rahaa ja palveluksia, minut on jätetty yksin pärjäämään ja vielä painostettiin auttamaan veljeä eri asioissa. Pisti äidin takaamaan epämääräiset lainansa jotka tietysti jätti maksamatta. Jossain vaiheessa riitti totaalisesti. Enkä ole sittemmin ollut kummankaan kanssa tekemisissä.

Vierailija
5/11 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo koska ei osaa puhua kuin sairauksistaan ja raamatusta on jehoviin seonnut.

Vierailija
6/11 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon väkivaltainen puoliso. 

Vierailija
7/11 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, vaikken ole sanonut "nyt katkaisen välit". Syynä kuolevan vanhemman jättäminen yksin minun vastuulleni kuolinvuoteelleen, ei edes käynyt katsomassa.

Vierailija
8/11 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli on alkoholisti, sisko narsisti. Eli olen.

Vierailija
9/11 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan, vaikken ole sanonut "nyt katkaisen välit". Syynä kuolevan vanhemman jättäminen yksin minun vastuulleni kuolinvuoteelleen, ei edes käynyt katsomassa.

Niin, koska teit itsestäsi korvaamattoman? Kokemusta on.

Vierailija
10/11 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkaissut ja nyt onnellinen.

Vierailija
11/11 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla oli kova tarve haukkua työni, vaatteeni, aatteeni, autoni, kakkuni jne. Jos urheilin, oli hän sen lajin ekspertti. Arvosteli asuntoni, sisustukseni, oikeastaan kaiken. Itse olen asuntoni maksanut ja rakastan omaa tyyliäni. Ehkä hän oli kateellinen, en tiedä. Hän matalapalkka alalla luottotiedottomana vuokrakämpässä 3 lapsen ja miehen kanssa. Minä olen KTM ( ilman kenenkään apuja, maksoin opinnot töillä) ja hyvässä työssä, omassa asunnossa vaikka olenkin yh. Välit meni, kun haukkui minun äitiyttä sukulaiselleni niin, että sukulainen meinasi tehdä lasun. Syytökset eivät pitäneet paikkaansa.