Lapsi soitti ja sanoi olevansa sairaalassa. Koulussa on luultavasti tapahtunut jotain.
Lapsi on mahdollisesti kaatunut. Nyt vain kukaan koulussa ei suostu kertomaan tarkemmin ottaen mitä on tapahtunut, vaikka nimenomaan kysytään.
Kommentit (18)
No mene sinne sairaalaan katsomaan mikä on tilanne.
No miksi et mene sairaalaan? Itse ainakin olisin jo, enkä kirjoittelisi vauva palstalla🙄
Aivan typerää kirjoitella tälle palstalle asiasta. Kipi kapi sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
No miksi et mene sairaalaan? Itse ainakin olisin jo, enkä kirjoittelisi vauva palstalla🙄
Ollaan molemmat matkalla miehen kanssa. Mies ajaa ja minä istun pelkääjän paikalla. Aluksi oltiin terveyskeskuksessa mutta saatiin tietää että lapsi on ihan keskussairaalassa.
Ihan varmaan juu. Mikä koulu se sellainen on jossa ei kerrota jos sattuu tapaturma?
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmaan juu. Mikä koulu se sellainen on jossa ei kerrota jos sattuu tapaturma?
Heh. Meidän koulu. Lapsia pahoinpideltiin eikä vanhemmille kerrottu. Tiedätte varmaan ketkä asialla.
Toivottavasti ap:n lapsi on kunnossa.
Nämä jatkokertomusprovot on kyllä huonoja
Viimeksi tämä provo meni niin, että kakara oli tajuton ja äiti postaili AV:lle kun ei ollut sen parempaa tekemistä.
No, jos lapsi itse soitti, niin ei ainakaan ole mistään hengenvaarallisesta kyse. Mutta aina kannattaa kirjoittaa av:lle eikä esim. soittaa sinne sairaalaan ja kysyä mikä tilanne.
Eikö se kakara muka olisi kertonut soittaessaan, mitä tapahtui?
Kouluissa on ihan normaali ohjeistus, että opettaja ei anna onnettomuuksissa tietoa lapsen terveydentilasta. Se on kaikkien parhaaksi, koska opettaja ei ole asiantuntija terveyden alueella, ja voi joko antaa liian vakavan tai lievän kuvan vammoista. Ja kummastakin voi seurata pahaa mieltä. Joten opettaja huolehtii lapsen ammattilaisen hoitoon, joka huolehtii lopusta. Nyt kuitenkin lapsi soittelee puhelimella, joten asiat ovat todennäköisesti melko hyvin.
Porvoon ala-asteella sattuu ja tapahtuu.
Jos on ollut tönimistä, tee ilmoitus poliisille. Koska jonkun täytyy tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on mahdollisesti kaatunut. Nyt vain kukaan koulussa ei suostu kertomaan tarkemmin ottaen mitä on tapahtunut, vaikka nimenomaan kysytään.
No eikö helpointa olisi kysyä siltä omalta lapselta mitä tapahtui? Hän sen varmaan parhaiten tietää.
No hengissä ainakin, no hätä.