Kumpaan tuntuu paremmalta tulla?
Kommentit (28)
Hah hah, anaaliin tietenkin kun ei meillä kummallakaan ole pimpskaa.
-ap
Kyllä normi seksi parasta... Ne kerrat kun yrittänyt mahtua naisen (joron jäljillä) sisään anaaliin, ei mahdu. Ja kyllä pimpin tiukkuus ja lypsykutistukset tuntuvat taivaallisen hyvältä kunnon aktissa. Mulla tasapaksu 5,5/17 joka saattaa asiaan vaikuttaa...
Pyllyyn aina kun saa. Jos ei saisi niin kävisin vieraissa. Nykyinen antaa pyllyä mutta muutama exä ei ole antanut ja niitä sitten petinkin ja jätin lopulta. Pillun ja pyllyn lisäksi minä vaadin suikkareita. Jokaisella on omat tarpeet ja mulla ne on nuo. Muijalla on vaatimuksena että nuolen myös pyllyn. Kaikki miehet ei siihen ole kuulemma suostuneet.
Mutta jos yksi paikka pitää valita minne laukeaa on se hyvin liukastettu naisen peräaukko
Itämaan tietäjät tietävät
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.
On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Pyllyyn tottakai. Kaikilta saa pillua, melkein kaikilta suihinoton mutta pyllyä antaa vain parhaat panot. Oma vaimo ei anna mutta seksisuhdeneiti antaa ja siksi häntä pidänkin rinnalla
Kokemuksesta tiedän että salasuhteista jää kiinni ennen pitkään jos on vähänkin leivänpaahdinta fiksumpi nainen. Naiset muös huomaa yllättävän jänniä asioita jonka takia kiinni jää. Onko kuumottanut kiinni jääminen?
Pilluun tottakai parempi, mutta myös pyllyyn laukeaminen kiihottaa valtavasti.
Naisen anaalin tuleminen on jotain upeinta mitä tiedän. Kerran oon saanut anaalista laueta vielä suuhun naisen imiessä kullia kuin ei mitään. Se oli parasta mitä mulle on tähän astiseen elämään mahtunut. Naiset, olkaa pervoja ja antakaa miehille anaalia ja suuhoitoja 😀
Pyllyyn tottakai. Kaikilta saa pillua, melkein kaikilta suihinoton mutta pyllyä antaa vain parhaat panot. Oma vaimo ei anna mutta seksisuhdeneiti antaa ja siksi häntä pidänkin rinnalla