Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsh 3,65, pitääkö huolestua?

Vierailija
01.11.2018 |

On siis viitearvoissa mutta väsyttää, paleltaa ja paino ei laske. Vajaatoimintaa ei ole siis todettu mutta kannattaako noilla arvoilla pyytää lisätutkimuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä nykyään saa ellei arvo ole yli kymmenen. Monet syö lääkkeitä turhaan. Lisää D vitamiinia ja jätä hiilarit minimiin.

Vierailija
2/5 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä luulosairaita riittää?

Vierailija
4/5 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni kilpirauhasarvot vaihtelevat ja samalta henkilöltä otettu TSH voi heittää paljonkin kuukauden sisällä. Noin kävi itselläni aikoinaan kun kokeita otettiin eri sairaaloissa. Olin yo.sairaalan tutkimuspotilaana muista syistä ja ottivat myös kilpirauhaskokeita. TSH oli liki 7,5 ja sain kotiin kehotuksen mennä tk:n otattamaan kontrollinäytteen.

Kontrollikoe olikin normaali, muistaakseni jotain 2,5 ja tk:n lääkäri ei tietenkään lääkitystä määrännyt.

Tajusin itse, että jotain on pielessä sillä olin suunnattoman väsynyt ja vetämätön ja muitakin oireita oli. Minulla oli tuttu lääkäri joka kirjoitti sitten reseptin ja sain voimani takaisin.

Vierailija
5/5 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, ei tsh ole muotia,  se on nyt ferritiini!    hopeavettä ja yksisarvinen takapuoleen lääkkeeksi.

Tai sitten vaan lopetat ne kääretortut mitä syöt joka ikisellä kahvitauolla.