Mitä teen parisuhteelleni?
Olen ollut pian 3 vuotta poikaystäväni kanssa, eikä meillä ole ollut ongelmia ainakaan minun mielestäni. Eilen illalla kun poikaystäväni oli nukahtanut menin lukemaan hänen viestejään koska olen huomannut ettei hän katso aikanani hirveästi puhelinta ja kun menin hänen puhelimelleen särjin melkein sydämeni hän on muutaman kuukauden viestitellyt eksälleen mukana oli myös flirttailevia kommentteja ja viimeisimmät viestit kertoivat siitä että eksä oli ollut meidän yhteisessä kodissa pari päivää sitten ja he olivat suudelleet monta kertaa. eksä oli valittanut poikaystävälleni että hän on tuon päivän jälkeen etäisempi kuin ennen ja poikaystäväni ihmetteli mitä hän höpöttää.. eksä oli myös kysynyt että onko poikaystävälläni tunteita häntä kohtaan ja poikaystäväni vastasi hänelle että voisiko se kysely loppua että hän tekee tästä hankalaa??? mikä vastaus tuo oli? hän ei edes kieltänyt ettei olisi tunteita? otan tietenkin asian esille enkä tiedä haluanko jatkaa mutta haluaisin mielipiteitä onko poikaystävälläni tunteita eksää kohtaan? minulle poikaystäväni on ihan normaali eikä hän enään puhu niin paljoa eksälleen mutta jonkin verran kyllä.. miksi hän ei vastannut tunne kysymykseen?
Kommentit (5)
No tietenkin on jotain tunteita koska vehtaa exän kanssa. Tietenkin hankala tilanne eikä siksi pysty vastaamaan mitään exälleen koska tietää tekevänsä väärin sinua kohtaan. Ja ehkä exäänsäkin kohtaan jos ei aio muuta kuin salasuhteessa olla hänen kanssa. Tuollaisia ihmiset ovat....sitoutuminen on hankalaa ja sitten on monta rautaa tulessa kun ei osata päättää. Tsemppiä, toivottavasti saatte tilanteen ratkaistua.
Hanki elämä v#tun luuseri. "Luin poikkiksen viestit ja nyt itkettää". Älä mene koskemaan kenenkään puhelimeen ja ala itekin sivusuhteeseen niin ei tartte olla katkera kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä v#tun luuseri. "Luin poikkiksen viestit ja nyt itkettää". Älä mene koskemaan kenenkään puhelimeen ja ala itekin sivusuhteeseen niin ei tartte olla katkera kellekään.
Anna mä arvaan. Sä kirjoitit aloituksen sekä tämän kommentin, että pääsisit TAAS naisia mollaamaan. Hanki sä itse oikea elämä. Huomaa, mun ei tarvii nimetellä sua.
Salakuuntelija harvoin kuulee hyviä asioita itsestään, sama pätee siihen että menet tonkimaan toisen puhelinta. Sen verran katsoisin sormien lävitse, että jos sinulla ei ole ollut tapana kytätä toisen asioita mutta nyt joku vaisto kehotti ylittämään tuon kynnyksen niin hyvä että tiedät.
Kaikki suhteet ei ole tarkoitettu kestämään.
Poikaystäväsi ei pysty vetämään rajoja itselleen, häntä houkuttaa vanha suola liikaa. Tietenkin hänellä on tunteita joka suuntaan, ei ihminen ole mustavalkoinen olento, joka kykenee vain yhteen tunteeseen kerrallaan.
Sinua on petetty. Mutta et ole ensimmäinen etkä varmasti viimeinen ihminen, joka moiseen tilanteeseen on joutunut. Nyt mietit, miten voit elää itsesi ja tämän tiedon kanssa.
Minä en voisi. Se, että eksä on tuotu yhteiseen kotiin salaa (vaikka mitään muuta ei olisikaan tapahtunut) olisi minulle liikaa. Pesä on liattu ja uskollisuuttani loukattu.
Jos hän valehtelee sinulle tuommoista niin en minä ainakaan häneen enää luottaisi.