Saanko hankkia rakastajan?
Minulla on ok suhde mieheen, jota kohtaan tunnen rakkautta ja hellyyttä ja joka edelleen seitsemän vuoden seurustelun ja kuuden vuoden yhdessäasuminen jälkeen kiinnostaa myös seksuaalisesti. Mutta liitto on vain ok, sillä meillä ei ole enää seksiä.
Aluksi oltiin molemmat innoissamme, meillä oli seksin lisäksi ihania hierontahetkiä yms. Sen jälkeen mentiin pitkään sillä, että minä tyydytin miehen, joka lähti mielellään mukaan leikkeihin (parasta seksiä, kuulemma), mutta häntä ei kuitenkaan innostanut minun tyydyttäminen. Turhauduin, kiukustuin suorastaan, kun oikeen vatsaan sattui se oma kiihottuminen ja ilman jääminen. Jotenkin se myös loukkasi minun itsetuntoa ja tämä kaikki johti myös riitoihin.
Sitten keskusteltiin: Joo, kyllä hän ymmärtää ja käsittää että toimii väärin ja lupaa muuttaa tapansa, mutta "stressi ja työkiireet..." Käsittääkseni stressi ja työkiireet voi kyllä vaikuttaa niin, että ei seiso, mutta kun hänellä kyllä seisoo niin kauan että saa, mutta sitten ei enää kiinnosta. Hänen mielestä olis hyvä, jos minä vaan hyppäisin satulaan siinä jossain vaiheessa. Mutta kun ei se aina onnistu niin, että ensin poljen ja kun pyörä vauhdissa, hyppään kyytiin. Varsinkaan, jos ei hän ole yhtään osoittanut kiinnostusta minuun siinä aikasemmin. (tässä yhteydessä usein kuulemani "vitsi": pääasia että molemmat nauttii, mies ja mulkku).
Joka tapauksessa, ei se tapa nyt keskusteluista ja lupauksista huolimatta ole kuitenkaan muuttunut. Riitelykään ei auta asiaa, joten minäkin olen lopettanut ja käytän energiani muuhun, niin että nyt ei ole seksiä enää ollenkaan.
Olen tässä miettinyt, että kun mikään ei auta, niin saanko hankkia rakastajan? En halua lopettaa suhdetta, enkä olla turhautunut ja riidellä. En halua anoa seksiä myöskään. En myöskään halua olla loppuelämääni ilman seksiä. Minulla on ihailijoita, joista kukaan ei kyllä kiinnosta seksimielessä, mutta voisin ehkä löytää panokaverin jostain. Nythän on niin, että olen ollut avoin ja mies tietää ajatukseni ja toiveeni, mutta ei halua reagoida niihin millään tavoin.
Kommentit (11)
oliko paljon painoa päällä aloittajalla
jäi vähän epäselväksi imeekö se sun pillua ollenkaan jos sitä imet sen munaa
Täältä tuskin löydät ultimaattista totuutta. En myöskään usko, että meillä on valtuuksia antaa sinulle lupaa tai kieltääkään, sen puoleen.
Miehesi kuulostaa itsekkäältä. Onko hän muutenkin kuin sängyssä?
volt kirjoitti:
Sinä n50 olet kommentoinut täällä usein.. oletko muuten sinkku?
Seksi on aina kiinnostava aihe. ;)
Miksi kysyt?
Kysy mieheltäsi ja jollei vastaa niin kerro jotta hankit rakastajan. Jos hyväksyy niin ok, jollei niin voi vetää johtopäätöksensä. Muutoin olet pettäjäpaskiainen.
n50japäälle kirjoitti:
volt kirjoitti:
Miksi kysyt?
Ajattelin sitä että pääsetkö nauttimaan myös oikeasti.
Onko tältä poistunut viestejä vai onko viestin osia kopioitu toisista ketjuista?
Volt kirjoitti:
n50japäälle kirjoitti:
volt kirjoitti:
Miksi kysyt?Ajattelin sitä että pääsetkö nauttimaan myös oikeasti.
Kyllä. Olen suhteessa, jossa minulla on täydellinen match seksuaalisesti. Seksi on ainutkertaisen, ylimaallisen hyvää. Estotonta ja kokeilunhaluista; välillä puhdasta kiimaa, välillä hellää rakastelemista. Tuotamme toisillemme nautintoa kaikilla mahdollisilla tavoilla. Juuri eilenkin, voi taivas!
Oi oi. Juu, siis kiitos kysymästä. On. Hyvää.
Itse kamppailen jatkuvasti ajatuksesta hankkia rakastaja.
Vaimo on haluton ollut vuosia. Keskusteltu asiasta, mutta lopulta tilanne päätyy aina viikkojen ja kuukausien seksittömyyteen.
Puheet ja lupaukset on toista, mitä teot.
Mistä hankkia? Miten?
Totta kai voit. Ehkä se innostaa miestäsikin, kun oot avoin ja reilu. Katso ourhotwives -keskusteluita.
Miehinen mielipide.
Kyllä saa jos ei kerta toinen haluu auttaa asiassa...
Kyllä miehen sen verran pitää vaivaa nähdä ett edes.sormin tai suuseksillä helpottaa toisen oloa..sanoisin päivittäin jos toinen niin tahtoo..
Itsekäs.laiska ukko jos ei..
Sinun pitää keskustella miehesi kanssa, käykö hänelle, että hankit rakastajan, koska hän ei jaksa / halua tyydyttää sinua. Tämä siis, jos olette alunperin sopineet monogamisesta suhteesta. Vaihtoehtoja, mitä tapahtuu, on muutama:
Mies kieltää sinua hankkimasta rakastajaa ja ei muuta tapojaan -> voit elää loppuelämäsi seksittä/ masturboinnin varassa tai päättää suhteen
Mies kieltää sinua hankkimasta rakastajaa ja ottaa sinut enemmän huomioon sängyssä, koska tajuaa vasta tästä, että asia on sinulle tärkeä ja olet tosissasi
Mies antaa sinun hankkia rakastajan ja sinä tietysti annat vastaavan vapauden hänelle. Muistakaa, että avoin suhde vaatii paljon luottamusta toiseen. Teidän pitää pystyä keskustelemaan keskenänne suhteen säännöt (käytetäänkö kumia, voiko olla ilman kumia, jos toinen on käynyt sukupuolitautitesteissä eikä muita suojaamattomia yhdyntöjä ole, käytetäänkö kumia vain yhdynnässä vai myös suuseksissä miehellä/ molemmilla/ anaaliseksissä, onko vakikumppanilla etuoikeus varata jotkut viikon illat kumppanin kanssa olemiseen vai ollaanko periaatteella kumpi ehtii ensin sopimaan, voitko sopia seksikyläilyt rakastajasi kanssa suoraan vai varmistatko ensin kumppaniltasi, ettei hänellä ole mitään päällekkäisiä suunnitelmia, saako rakastajan luona olla yötä, kerrotteko toisillenne touhuistanne... ) ja päivittämään niitä silloin, kun toisesta tuntuu siltä. Teidän pitää pystyä keskustelemaan mahdollisesti rakastajan herättämästä mustasukkaisuudesta ja huonommuuden tunteesta. Sinun pitää pystyä ottamaan molemmat ihmiset huomioon ja antamaan kummallekin yksilöllistä huomiota. Jos uskot suhteenne olevan tähän tarpeeksi vakaa ja miehesi myös, anna mennä!