APUA
Nyt tarvitaan hyviä neuvoja todella paljon.
Onnistuin sotkemaan itseni vkloppuna tosi surkeaan soppaan ja morkkis on aivan hirveä.
Olin mieheni kanssa anoppilassa viettämässä vkloppua ja aloittelemassa kesää.
Anoppi 49 v. ja hänen avomiehensä 34v. olivat meidän seurassa.
Anoppi ja miehensä ovat seurustelleet jo 8 vuotta, joten suhde pitäisi olla ihan vakaalla pohjalla. Ainakin ulospäin kaikki on kunnossa ja he viihtyvät tosi hyvin keskenään.
Lauantaina me syötiin ja juotiin porukalla ja illan edetessä mieheni ja anoppi menivät jo nukkumaan.
Jäin siis anopin miehen kanssa kahdestaan jatkamaan iltaa.
Tässä vaiheessa varotuskellojen olisi kai pitänyt jo soida, mutta promilleja alkoi olla turhan paljon.
Juttelimme elämästä ja parannimme maailmaa. Jossakin vaiheessa iltaa päädyimme tutustumaan toisiimme intiimimmin ja tietysti ilman mitään ehkäisyä.
Aamulla en ehtinyt nähdäkkään kun anopin mies oli jo lähtenyt töihin ja asia jäi juttelematta läpi.
Tänään puhelimessa hänellä ei ollut mitään morkkista ja hänen puolestaan voimme unohtaa asian.
Mulla on todella sekavat tunteet tästä jutusta enkä osaa sanoa tulinko hyväksi käytetyksi. Toinen osapuoli ei ollut läheskään niin kännissä kuin minä..
Suurin murhe on vielä, että olemme yrittäneet lasta mieheni kanssa. En tiedä mitä tehdä, jos tulisinkin nyt raskaaksi.
Mitä mä teen, että pääsen tästä sotkusta yli?
Ei tule saarnaa, sanoisin nyt vaan neuvoks, että hyvä ihminen käy hakemassa katumuspilleri pitää ottaa viim.72 tunnin kuluessa yhdynnästä tai jos on kulunu kauemmin, niin varaa aika jotain on vielä tehtävissä. Haluat kuitenkin varmasti lapsen miehesi kanssa, ilman loppuelämän piinaa tietämättä lapsen oikeaa isää. Toivotan sulle rohkeutta mennä lääkäriin ja paljon voimia!