Siis miksi mä en kelpaa??
-ensin nuorempi mies haluu mua kiihkeänä (tuttu), lähettelee ihania viestejä, vaikuttaa rakastuneelta ja yhtäkkiä kylmä ku kivi eikä oo ikinä mitään muka tuntenutkaan.
Seuraava mies 11v vanhempi , lapsen kaverin isä (eronnu vuosia sitte)- pyysi leffaan (siis mua ja lapsia). Kieltäydyin koska en kehdannut sanoa että en pääse sinne kun bussit ei kulje. Toisaalta mulla oli seuraavana päivänä tulossa lapsen synttärit ja piti leipoo ja sen sanoin syyksi.
Jälkikäteen harmitti.
Seuraavana päivänä toi lapsensa synttäreille, ei ees kattonut mua, ohimennessä vaan sano et xxxx hakee ja lähti. sen jälkeen ehdotin leffaa. Mies vaan vastas et lapset on äidillään silloin. Laitoin jotain siihe vastasi, sen jälkeen ei vastannu.
Nyt ei ees vastaa kun pyysin lopulta kertoo miksi pyysi leffaan kun ei selvästikkään enää halua. Ei mitään vastausta
Siis miksi??
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
No lopeta nyt ainakin sen ahdistelu, herranen aika.
Mikä ahdistelu? Mieshän on narsisti ja kuvittelee itsestään jotakin!
Sivusta.
Oot kelvannut jo kahdelle miehelle. Tietenkin voi miettiä, että mitä teit väärin. Yksi syy voi olla passiivisuus. Miehet lähestyy sua, mutta annatko vastakaikua. Mikään ei ole miehelle suurempi turn off kuin se että ei saa naiselta vastakaikua. Jos mies pyytää elokuviin ja aika ei sovi sulle syystä tai toisesta, niin kerrot, että aika ei sovi, mutta tämä tai tämä aika sopisi. Silloin mies tietää, että haluat viettää aikaa yhdessä. Jos vain kieltäydyt suoraan, mies kokee saaneensa pakit ja antaa asian olla.
No asia onyksinkertainen. Kerran jos tarjoo / kutsuu ja ei kelpaa, niin ei sitten. Turhaa jälkikäteen sitten ruikuttaa ja koittaa olla tyrkyllä, mennyt mikä mennyt.
No lopeta nyt ainakin sen ahdistelu, herranen aika.