Uskollisuus ahdistaa!
Yli 25 vuotta avoliitossa.Kiva avovaimo, kiva työ, viihtyisä koti jne. Seksi ei vain toimi.Ollaan käyty seksiterapiassa,ja kokeiltu rennompaa ympäristöä kuten kylpylöitä tms. Harrastetaan seksiä kerran pari vuodessa.Tämä riittää avovaimolleni,ja siksi mistään terapiasta ei ole apua.Nyt kun vaihdoin työpaikkaa, niin uskollisuus alkaa ahdistaan tosissaan.Nykyisessä työpaikassa porukka tuntuu panevan ristiin, ja väliillä yhdessä. Hyppäys it-alalta mainosalalle taitaa olla liikaa uskollisuudelle. Kerroin asiasta avovaimolleni, mutta hän vain tokaisi että kai se sellaista tuolla alalla on. Eli ei vois vähempää kiinnostaa. Onko normaalia että naiselta vain häviää kaikki seksihalut kun täyttää 40 v?
Kommentit (27)
Eiköhän kantsis laittaa akka vaihtoon.jos ei pillua tule kotonta,tulee sitä muualta.siitä kun jäät kiinni niin sitten viimestään ero.
Vierailija kirjoitti:
Paras aloittaa puhumalla ja sanoa, että terveellä aikuisella miehellä on oikeus seksiin ja seksuaalisuuteen. Toista ei voi tuomita selibaattiin ja tuollainen kerta vuoteen on lähinnä vittuilua.
Joo vaan empä oo tavannu naista joka hyväksyis edes ajatellen ja miettisi avointa suhdetta tai antaisi luvan mennä vieraisiin. Ei siinä taida muuta olla kuin erota sitten mutta kellään ei ole oikeutta pitkään pihdata jos ei itteä vaan kiinnosta. Toisella on oikeus seksikn ja läheisyyteen ja en ihmettele miksi toiset pettää sellaisessa tilanteessa kun toisella ei selkeesti kiinnosta. Minä hyväksyisin toisen pettämisen jos itseäni ei kiinnostas. On vaan paljon ihmisiä jotka ei tajua ajatella asiaa muuten kuin omalta kantilta
N39 kirjoitti:
Ukko käy usein laivoilla työkeikalla ja jatkuvaa pettämistä. Nyt päätin aloittaa oman panon etsimisen.
Miten te sulatatte noita useita pettämisiä niin että päätätte jatkaa. Onko siinä mieltä olla yhdessä jos yli 3 kertaakin toinen pettää. Kyllähän rakastaja tai panokaveri töistä ois jees mut ehkä siinä vaiheessa vaihtas samalla naista.
Kertokaa mistä noita rakastajia saa saati pääsis panemaan työkaveria koska lähes kaikki naiset kelle tullut mahdollisuus ehdottaa on sanoneet ettei ala värkkäilemaan varatun kanssa. Ehkä ois vaan helpompi katsoa suosiolla sellainen +40 vuotias milf koska omaikäset 20-30v naiset on kauheita draaman vetäjiä ja tiukkapipoja. Selkeä ero kyllä on vanhempien naisten kanssa
Miten ihmeessä voi avointa suhdetta toiselle ehdottaa saati miten saa toisen HYVÄKSYMÄÄN sellaisen
Hemmetti kun tulee surullinen olo lukiessa tätä viestiketjua. Huomaa olevan samassa veneessä ap:n kanssa ja tajuaa että kuinka oma kiltteys ja hyväntahtoinen optimismi seksin saralla ajaa oman olon päivä päivältä huonommaksi.
Ei haluaisi pettää. Keskusteltukin asiasta on. Tiedä sitten eikö puoliso vain ymmärrä kuinka pahalle tuntuu, kun ei saa sitä tyydytystä minkä haluaisi. Ei ole kiltille ihmiselle helppoa kun joutuu miettimään eron, rakastajan, syrjähypyn tai pahaolon väliltä pienintä pahaa.
Kaiken taustalla tietysti lasten koti ja ajatus ydin perheestä.
Josksu miettii, että pitäisikö mennä terapiaan? Toisaalta tiedostaa, että samalla summalla saisi varmastikin jo toisenlaista terapiaa... Mut joo maksulliseen en sekoa.
Se on kurja juttu,jos ainut ongelma on tuo.Kuinka usein itse haluaisit?Vieraissa käyminen ei ole koskaan ratkaisu.Mielummin kannattaa erota.Itse olen samaa ikäluokkaa.Mulle riittää seksiä 1-2krt/vko.Miehelleni se ei riittänyt.Joten erosimme.