Tuleeko "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" ikinä näkyviin?
Kirjoitin kauheat litaniat politiikkaa politiikka ketjuun ja asiallinen kommentti häipyi, kuin herne pieraistuna. Eli joku kielletty sana. Ärsyttää. Kenelle tästä voi valittaa?
Kommentit (35)
Tässä typerässä kielessä sana voi tarkoittaa eri asioita, kuten kieli.
Melko mielivaltaisesti niitä kyllä estetään.
Ja sitten tuo, että M. Aa.. Han muuttajista ei saa puhua hyvää, eikä pahaa. Se on kumminkin osa Suomen politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa tulee taas mieleen kiittää palstaa hyvästä moderoinnista!
Koska olet liian tyhmä, haluat ilmiantaa kommentteja.
Mene, kantele äidillesi!
Aino Pennanen tykkää susta, kuule.
Vierailija kirjoitti:
Yritin kerran kirjoittaa muistaakseni jotakin halujen tap-pa-mi-ses-ta, eli en mitään kovin ihmeellistä, mutta ei ollut asiallinen. Korjasin sanan ja läpi meni.
Sama kun kirjotin ajan t appamisesta. Surkuhupaisaa.
Höh, mun viesti on näköjään poistettu. Sana b annit on siis kieltolistalla.
Lakko. T. Violetitpuolue kirjoitti:
Kirjoitin kauheat litaniat politiikkaa politiikka ketjuun ja asiallinen kommentti häipyi, kuin herne pieraistuna. Eli joku kielletty sana. Ärsyttää. Kenelle tästä voi valittaa?
Mistä tulee sanonta ”herne pieraistuna”? Olen kuullut kyllä, että häipyä kuin ”pieru Saharaan” mutta tämä ”herne pieraistuna” on mulle uusi.
Itse olen huomannut että "ko st aa" on myös kielletttyjen listalla
Vierailija kirjoitti:
Lakko. T. Violetitpuolue kirjoitti:
Mistä tulee sanonta ”herne pieraistuna”? Olen kuullut kyllä, että häipyä kuin ”pieru Saharaan” mutta tämä ”herne pieraistuna” on mulle uusi.
Taisi ärsyttää, niin keksin ihan ite. Kai.
Aina on tullut. Kun kirjoittaa asiallisen kommentin se julkaistaan.
Nyt pääsin testaamaan ekaa kertaa tätä kun tänään tuli tuo ilmoitus! Ei ole nyt n. 8 tunnin jälkeenkään kommenttiani julkaistu. Ihan asiallinen kommentti oli niin en ole varma mistä hiertää, tämän ketjun valaisemana luultavasti sitten sanasta po li tiik ka :D
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa tulee taas mieleen kiittää palstaa hyvästä moderoinnista!
Mistä palstasta nyt on puhe?
Ei ainakaan minun kommenttini Jyväskylän keskustan autioitumisesta palannut hyväksyntäreissultaan. Ilmeisesti oli kiel let tyä kirjoittaa vaeltelevista lap si lau mois ta.
Hah hah hah!
Tätäkin ketjua sensuroidaan. Voisiko jonnekin info-osioon laittaa listan kaikista kielletyistä sanoista niin tietää ettei käytä niitä?