Mikä on paras hiusväri naisella?
Kommentit (37)
Kaunein on se tavallinen suomalainen "maantienharmaa".
Naisilla vaaleat, miehillä tummat vaikkei sitä tässä kysyttykään.
Minusta toisinpäin, eli naisella tummat ja miehellä vaaleat.
Violetti tai tumman violetti blondi ei tule kuuloonkaan
Vierailija kirjoitti:
Naisilla vaaleat, miehillä tummat vaikkei sitä tässä kysyttykään.
Niin varmaan kun satut itse olemaan se vaalea ja tykkäät tummista miehistä.
Kaksi sävyä tummempi tai vaaleampi kuin oma sävy.
mikä nyt se oma väri sattuu olemaan. Maalattu tukka kirvelee silmää, ei oo yleensä sopusointunen naaman värin ja kulmakarvien kanssa
Sellainen joka sopii kasvojen ja silmien väriin. Aika usein se on hiusten oma luonnollinen väri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta
Ei sovi suomimuijille.
Mulle sopii, mustat kulmakarvat luonnostaan ja tummanruskeat silmät. Kaikki ei oo olmeja.
Jos olisin au naturelle, niin olisin harmaapäinen. Värjään vaaleeksi niin kauan kun on hiuksia päässä, sen verran olen turhamainen, ja ihan kampaajalla käyn. Blondina olen saanut enemmän huomiota kun aikanaan punahiuksisena. Ja kyllä, miesten huomio tekee hyvää itsetunnolle.
Tykkään lämpimistä luonnollisista karamellinsävyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta
Ei sovi suomimuijille.
Sopii jos tummat piirteet. Tai täydellinen vaalea lumikki-iho kauniilla kasvonpiirteillä.
Et vastannut mulle, mut en oo nähnyt ketään kenelle sopisi. Se on niin kova väri. Liian kova. Korostaa kaikkia virheitä kasvoissa.
Mutta entäpä jos niitö virheitä ei ole? Olet nähnyt vaan rumia ihmisiä tai taviksia. Musta sopiikin parhaiten juuri todella kauniille, koska silloin se kauneus pääsee entistä paremmin esille.
Tää on kyllä aika in tällä hetkellä.