Miten erotan juhla/bilemeikin arkisesta?
Arkisin ehostukseni koostuu Lumenen CC-voiteesta, nuutuneena valopisaroista, ripsiväristä ja huulipunasta ja/tai kiillosta. Kulmat kuosissa.
Mutta entäpä sitten illanviettoon meikki ja vieläpä kun miinuslasit käytössä...
Kommentit (8)
Miksi pitää olla erikseen bilemeikki? Eikö sinne voi meikata samalla tavalla kuin normaalisti?
Vähintään puoli tuntia.
Eli arkimeikki 10 min max , juhlameikki ainakin sen puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään puoli tuntia.
Eli arkimeikki 10 min max , juhlameikki ainakin sen puoli tuntia.
eli teet vaan kaiken tosi hitaasti
Bilemeikin huulipunaa löytyy miehen hepin varresta, arkimeikin ei.
Mulla bilemeikkiin kuuluu luomiväri ja varjostukset, sekä vanhemmat rajaukset. Rajaukset myös alaluomilla, arkena vain yläluomilla ulkonurkissa. Bilemeikissä myös kunnon huulipuna, arkena vain huulirasva. Miinuslasien kanssa meikki kannattaa pitää utuisena, ei liian teräviä rajauksia. Valoa silmien ulkonurkkaan esim. vaalealla hohdekynällä tai kuultava luomivärillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla erikseen bilemeikki? Eikö sinne voi meikata samalla tavalla kuin normaalisti?
Mulla näin, en vaan jaksa väkertää mitään aikaavievempää meikkiä. Tai no joo, vaalea luomiväri vaihtuu keskiruskeaan :D Pitkään käytin bilemeikissä kirkkaampaa huulipunaa, mutta luovuin siitäkin kun sehän kului hetkessä pois kun syö/juo enkä muistanut olla lisäämässä joka vessakäynnin yhteydessä. Saatan kyllä ihailla muilla näyttävämpiä meikkejä, en vaan itse jaksa niitä laittaa.
Mun arki- ja juhlameikki eroaa sillä että juhlaan laitan näkyvämpää luomiväriä. Meikkaan arkenakin tosi paljon.
Bilemeikin edessä on kuohuviinilasi