Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet syttyvät myös sisäisistä asioista?

Vierailija
28.10.2018 |

Onko näin miehet? Vaikka olette suurimmalti osin kyllä hyvin ulkonäkökeskeisiä. :/

Mitkä yllättävät tekijät naisessa räjäyttävät libidon? – Turn On - Top 7

Eli miten paljon sytyttää joku höpsökkyys tai moderni perinteikkyys? Vaikea uskoa..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen toista kertaa naimisissa. Ekan kerran 20 v, ja nyt viidesvuosi menossa. Molemmissa liitoissa olen huomannut, että mieheen on vedonnut eniten sellainen höpsöys tai hönöys. Kun on vähän pihalla. Esim. Joka kerta kun menen ulos, niin käännyn väärään suuntaan, suuntavaisto ei ole ikinä kohdallaan.

Se on vedonnut miehiin niin paljon, että huomaan ottavani siitä roolin. Vedän leikiksi ja överiksi, kun haluan mieheen vipinään.

Naiselle on mukava olla avuksi. Höperö tarjoaa niitä tilaisuuksia useammin.

Eli et tykkäisi naisesta joka ei ole avuton "miesten töissä"? No, olen tavannut sellaisiakin miehiä jotka arvostavat sitä, että osaa jotain.

Mitäpä jos kunnioittaisit toisen mielipiteitä, etkä heti vääntelisi niitä mieleiseesi suuntaan?

Vierailija
22/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä lista mutta moderni perinteikkyys ei kyllä kiinnosta ja näkisin että tuollainen nainen saattaa hyvinkin paljastua ns. rusinat pullasta-feministiksi. Myöskään mitkään hörhöuskomukset eivät sytytä.

Äly, moraali (ja ei, tämä ei liity naisen aiempien seksikumppanien määrään), omanarvontunto, luovuus, määrätietoisuus, huumorintaju, tunneäly ja tasapainoinen tunne-elämä nyt ainakin itseäni naisessa kiinnostavat. Uteliaisuus, avoimuus ja kokeilunhalu myös. Tyylikkyys ja tilannetaju, on kuin kotonaan niin iltapukujuhlissa kuin kymmenien kilometrien päässä lähimmästä asutuksesta erämaassakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulle on naisessa tärkeintä sellainen sopiva sekoitus älyä, rauhallisuutta ja leikkisyyttä. Tähän päälle keskustelukyky niin ollaan jo pitkällä. Jos näitä ei löydy, fyysinen "pakkaus" voi olla kuinka upea tahansa ilman että kiinnostun.

Millainen on leikkisä nainen?

Ei feministinen öyhöttäjätylsimys