Miehet syttyvät myös sisäisistä asioista?
Onko näin miehet? Vaikka olette suurimmalti osin kyllä hyvin ulkonäkökeskeisiä. :/
Mitkä yllättävät tekijät naisessa räjäyttävät libidon? – Turn On - Top 7
Eli miten paljon sytyttää joku höpsökkyys tai moderni perinteikkyys? Vaikea uskoa..
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kai se on itsestään selvää, että myös luonteella on tekemistä libidoon?
Kannattais panostaa sen esilletuomiseen. Vinkkinä.
Ykkösenä matemaattis-loogisuus ja yleissivistys. Kakkosena akateeminen tutkinto. Ulkonäöllä ei ole niin väliä kunhan huolehtii itsestään edes jossain määrin
Kaikki asiat ovat sisäisiä, ne vaan manifestoituvat ulkoisesti. Pukeutuminen, meikkaaminen ja salilla käynti ovat sisäisiä asioita samalla tavalla kuin keskustelukin siinä mielessä, että ne ovat lopputuloksia yksilön ajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
Ykkösenä matemaattis-loogisuus ja yleissivistys. Kakkosena akateeminen tutkinto. Ulkonäöllä ei ole niin väliä kunhan huolehtii itsestään edes jossain määrin
Älä jauha skeidaa. Tohon et usko itsekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuinkin itsestäni enkä yleisesti. Joillakin muilla miehillä on tietysti erilaiset preferenssit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuinkin itsestäni enkä yleisesti. Joillakin muilla miehillä on tietysti erilaiset preferenssit
Kuten mitkä? Pylly ja tisut.
No minulle on naisessa tärkeintä sellainen sopiva sekoitus älyä, rauhallisuutta ja leikkisyyttä. Tähän päälle keskustelukyky niin ollaan jo pitkällä. Jos näitä ei löydy, fyysinen "pakkaus" voi olla kuinka upea tahansa ilman että kiinnostun.
Vierailija kirjoitti:
No minulle on naisessa tärkeintä sellainen sopiva sekoitus älyä, rauhallisuutta ja leikkisyyttä. Tähän päälle keskustelukyky niin ollaan jo pitkällä. Jos näitä ei löydy, fyysinen "pakkaus" voi olla kuinka upea tahansa ilman että kiinnostun.
Millainen on leikkisä nainen?
Minä olen toista kertaa naimisissa. Ekan kerran 20 v, ja nyt viidesvuosi menossa. Molemmissa liitoissa olen huomannut, että mieheen on vedonnut eniten sellainen höpsöys tai hönöys. Kun on vähän pihalla. Esim. Joka kerta kun menen ulos, niin käännyn väärään suuntaan, suuntavaisto ei ole ikinä kohdallaan.
Se on vedonnut miehiin niin paljon, että huomaan ottavani siitä roolin. Vedän leikiksi ja överiksi, kun haluan mieheen vipinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on leikkisä nainen?
En tiedä mitä hän sillä tarkoitti, mutta mulle tulee tuosta ensimmäisenä mieleen lasten kanssa leikkivä nainen, mikä on kyllä jollain tapaa herättää kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen toista kertaa naimisissa. Ekan kerran 20 v, ja nyt viidesvuosi menossa. Molemmissa liitoissa olen huomannut, että mieheen on vedonnut eniten sellainen höpsöys tai hönöys. Kun on vähän pihalla. Esim. Joka kerta kun menen ulos, niin käännyn väärään suuntaan, suuntavaisto ei ole ikinä kohdallaan.
Se on vedonnut miehiin niin paljon, että huomaan ottavani siitä roolin. Vedän leikiksi ja överiksi, kun haluan mieheen vipinään.
Naiselle on mukava olla avuksi. Höperö tarjoaa niitä tilaisuuksia useammin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen joka ajattelee näin. Loogisuus on minulle ensiarvoisen tärkeä asia, koska en muuten jaksa pähkäillä mitä milloinkin ajatellaan. Akateeminen tutkinto kulkee usein tämän kanssa käsikädessä. Ja olen myös sitä mieltä että itsestään huolehtiva, hyvällä itsekunnioituksella varustettu nainen, ei voi olla ruma. Ihastun normaaliin ulkonäköön ja sisäiseen maailmaan. En voi sietää itseään tyrkyttäviä, tai varsinkaan itseään alleviivaavia naisia. Nykypäivänä kriteerini ovat tarkentuneet niin, että en suvaitse vihamielisyyttä kumpakaan sukupuolta kohtaan ja vaadin tasa-arvoista kohtelua puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Onko näin miehet? Vaikka olette suurimmalti osin kyllä hyvin ulkonäkökeskeisiä. :/
Mitkä yllättävät tekijät naisessa räjäyttävät libidon? – Turn On - Top 7
Eli miten paljon sytyttää joku höpsökkyys tai moderni perinteikkyys? Vaikea uskoa..
Tottahan ne vaikuttaa, se on selvä, mutta ollakseni täysin rehellinen, niin ulkonäkö on kuitenkin se ylivoimainen ykkönen ja luonneasiat tulee vasta sitten. Näin siis etenkin siinä kohtaa kun kumppania valitaan. Mitä pidemmälle suhde kehittyy, sitä vähemmän ulkonäkö merkitsee, mutta ei sen merkitys kuitenkaan koskaan kokonaan häviä. Meille miehille visuaalisuus on kuitenkin erittäin tärkeä asia, halusimme sitä tai emme.
M38
Mies tosiaan yleensä syttyy nimenomaan mahdollisuudesta työntyä sisään.
Kuka pistää peukkua alas, jos mies sanoo että sytty tämänkaltaisista asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on mukava olla avuksi. Höperö tarjoaa niitä tilaisuuksia useammin.
Eli et tykkäisi naisesta joka ei ole avuton "miesten töissä"? No, olen tavannut sellaisiakin miehiä jotka arvostavat sitä, että osaa jotain.
Kai se on itsestään selvää, että myös luonteella on tekemistä libidoon?