Kamala kaappi-minä =(. Siis ihan tosi, mitä tehdä?
Hei,
Ihan kamalaa. Aloin n. 4 kk sitten käymään salilla, toiveenani kiinteä, pieni vartalo. Mitä vielä, meinasin kuolla, kun satuin näkemään itseni jostain näyteikkunasta...miten en ole aijemmin huomannut, mutta:
olen aivan bodarin näköinen. Paksut (kiinteät kylläkin) reidet ja sairas hauis. Mulla on pituutta 153 cm ja painan 60 kg. Mitä mä teen, jotta saan lihaksen pysymään, mutta ilmeisesti rasvan palamaan???
Kun aloin käymään salilla en tarkastanut ruokavaliota, itse asiassa aloin syömään karkkia ihan kamalasti...
Kommentit (4)
Muistanko oikein, että lyhyet sarjat kovilla painoilla kasvattaa lihasta ja pitkät sarjat kevyillä polttaa rasvaa? t. 158cm, 43kg (en ole vuosiin käynyt salilla)
Jaloilta otin heti aluksi prässin pois, ainoastaan teen askelkyykkyä ja tietty käyn spinnaamassa pari kertaa viikossa.
Nimim kohta " appelssiinit kainaloissa"
Vierailija:
Muistanko oikein, että lyhyet sarjat kovilla painoilla kasvattaa lihasta ja pitkät sarjat kevyillä polttaa rasvaa? t. 158cm, 43kg (en ole vuosiin käynyt salilla)
Mutta kiinteytyminen = lihasten kasvaminen tapahtuu vain isommilla painoilla. Tai näin olen ainakin lukenut, ettei pienillä painoilla tahkoaminen kiinteytä.
Olisi pitänyt vaan hanakammin pitää omat puolensa ja sanoa, että mulle kyllä kasvaa...vai onko tosiaan nyt se rasva siellä välissä mikä tekee köntin olotilan???
AUTTAKAA!!!