Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet kysymys teille

Vierailija
28.10.2018 |

Miksi erositte? Oliko pitkä suhde takana? Oliko sinulla läheiset välit ex-puolisosi sukuun ja miten näille väleille tapahtui eron jälkeen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuoden jälkeen erosimme. Syitä oli monia, mutta yksinkertaisin ja selkein syy oli miehen alkoholismi. Sukuun oli melko läheiset välit, mutta ei nyt ihan lähimpiä sydänystäviä oltu. Sellaista arkipäiväistä kahvittelua ja juoruilua, mutta ei mitään sielujen syövereitä ole koskaan vuodatettu. Nykyään olen ihan mutkattomissa väleissä. ei oikeastaan mitään muuta eroa kuin se, ettei enää nähdä kovin usein. Fb:ssä ollaan kavereita ja tykkäillään ja kommentoidaan ihan samaan tyyliin kuin ennenkin ja ihan kahvillakin olen käynyt muutamaan otteeseen eron jälkeen. Ja kummilasten synttärit juhlitaan sulassa sovussa. 

Vierailija
2/4 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 25 vuoden suhteesta koska liitto oli sairas ja olin koko ajan ahdistunut. Ex-mies kontrolloi aikatauluja, määräsi sääntöjä ja oli muutenkin hankala. Väkivaltainen tai mustasukkainen ei ollut mutta henkistä kiusaamista oli senkin edestä.

Miehen suku oli ok ja varsinkin anoppi oli mukava, tai niin luulin. En pidä niihin yhteyttä koska eron jälkeen sain niin paljon paskaa niskaan. Eivät ymmärtäneet miksi erosin niin ihanasta miehestä. Ero oli vain minun oikku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin, koska ex-akka on umpihullu pihtari. Nyt menee hyvin: ei ahdista ja seksielämä on sinkkuna säännöllistä.

Vierailija
4/4 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi erositte? Oliko pitkä suhde takana? Oliko sinulla läheiset välit ex-puolisosi sukuun ja miten näille väleille tapahtui eron jälkeen?

Olimme yhdessä 12 vuotta. Erosimme koska emme saaneet lapsia, minä en halunnut mennä raskaisiin ja kalliisiin hoitoihin, ja mies taas ei sopeutunut ajatukseen elämästä ilman lapsia. Hyväksyimme molemmat tilanteen. Olemme nykyään hyvät ystävät. Minulla on hyvät välit miehen vanhempiin ja ex-miehellä minun vanhempiini. Yhteyttä heihin pidetään harvakseltaan, mutta aina on mukava heidän kanssaan jutella. Molemmilla on uusi suhde ja ex-mieheni naisystävä on raskaana, mies onnensa kukkuloilla. Samoin minä, koska sain unelmieni parisuhteen jossa lapsiasia ei hierrä, ja monta muutakin asiaa on paremmin kuin edellisessä suhteessa. Miehenikin on ystävystynyt exän kanssa, heilläkin oikein lämpimät välit.

Ero ei siis ole aina maailmanloppu, kunhan se hoidetaan ystävyydellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan