Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele kirja ihmiselle, joka ei useaan vuoteen ole lukenut yhtään kirjaa

Vierailija
28.10.2018 |

Tykkään muun muassa elämänkerroista ja ihmissuhteita käsittelevistä kirjoista. Suht helppoa luettavaa ehkä tässä vaiheessa, mut ei mitään täysin hömppää. Esim Anna-Leena Härkösen kirjat olen lukenut varmaan kaikki, mut voi olla vähän haastavempiakin teoksia.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään muun muassa elämänkerroista ja ihmissuhteita käsittelevistä kirjoista. Suht helppoa luettavaa ehkä tässä vaiheessa, mut ei mitään täysin hömppää. Esim Anna-Leena Härkösen kirjat olen lukenut varmaan kaikki, mut voi olla vähän haastavempiakin teoksia.

Kiitos jo etukäteen!

Jos tuo on kriteeri niin melkein kaikki on "haastavempia teoksia".

Valitse elämäkertakirjoja sen mukaan, mikä on kiinnostuksesi kohde.

Vierailija
2/8 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos jo etukäteen!

Jos tuo on kriteeri niin melkein kaikki on "haastavempia teoksia".

Valitse elämäkertakirjoja sen mukaan, mikä on kiinnostuksesi kohde.

Ymmärrän toki sen, mutta en siis hae kuitenkaan myöskään Sofia Kinsella-tyyppisiä ehdotuksia, kun tämän tyyppinenkin kirjallisuus on suuressa suosiossa. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Sidney Sheldonia, se on helppoa ja jännää eikä liian vaikeaa. Sheldon ei myöskään kirjoittanut sellaisia ärsyttäviä sarjakirjoja jotka pitäisi lukea oikeassa järjestyksessä jotta pysyisi kärryillä.

Vierailija
4/8 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harper Leen kirja Kuin Surmaisi Satakielen.

Tiedän, että kyseessä on klassikko, jotka saatetaan mieltää raskaslukuisiksi. Kyseinen kirja on kuitenkin helppolukuinen, teksti on kevyttä, hauskaa ja oivaltavaa. Aihe on rankka, mutta lapsen silmin kuvattuna siihen tulee tiettyä pehmeyttä.

Suosittelen tuota kirjaa kaikille :)

Vierailija
5/8 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immaculée Ilibagiza: Elossa kertoakseen

Täyttää kriteerisi.

Vierailija
6/8 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viime aikoina lukenut Muumeja, ne on ainakin sopivan kevyitä, mutta yllättävästi löytyy ajateltavaakin henkilöistä.

Vierailija
7/8 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin ap (tosin tykkään eniten dekkareista)

Liza Marklund: uhatut

Aki Hintsa: voittamisen anatomia.

Jos dekkarit kiinnostavat, suosittelen helppilukuisia Maria Kallio -sarjaa.

Vierailija
8/8 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaston työntekijänä ohjaisin sinut hyllylle, jossa on helppolukuisia kirjoja. Niille on oma osasto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi