Haluaisitko, että Suomessa olisi ikuinen kesä vai ikuinen talvi?
Niin juuri. Nauttikaa nyt, talviaikafanit, kun iltapäivällä jo klo 15 jälkeen alkaa hämärtää!
Kommentit (24)
Oletko oikeasti tyhymä? Moni luulee oikeasti että Moskovan aika muuttaa talven kesäksi..
Nautimme joka aamu unesta ja lämmenneestä aamusta.
Ei kumpikaan. Ikuisen talven tai kesän maahan voi halutessaan matkustaa.
Ei ainakaan täysi kesä. Minulle kelpaisi aivan hyvin sellainen syksyn ja talven vuorottelu. Jos olisi pakko valita vain yksi vuodenaika, se olisi syksy. Jos vaihtoehdot olisivat kesä ja talvi, täytyisi valita talvi. Tulen hulluksi, jos koko ajan on valoisaa. Tietysti realistisesti ajateltuna keho ja hormonitoiminta ei pidemmän päälle arvostaisi pelkkää synkkyyttä, mutta muuten olen ehdottomasti ennemmin talvi- kuin kesäihminen.
Pysytään kellojen vaihtelusta niin ei tartte tapella
Itte jättäisin kesäajan, ikävää nämä aikuiset oikeudet joka sitte jatkuu ja jatkuu
Mä tykkään eniten syksystä ja talvesta, joten valitsen ikuisen talven! Mainittakoon se, että jokaisessa vuodenajassa on hyviä ja huonoja puolia!
Ikuinen kesä olisi mahtava juttu. Nyt syksy ja talvi syövät kaiken virran ja elämä on vain hukkaan heitettyä seuraavan kesän odotusta.
Ikuinen kesä tietysti, ihmiset heräävät kesällä horroksestaan. Valitettavasti ikuinen talvi on lähempänä todellisuutta Suomessa.
Talvi, alle 10 astetta pakkasta. Ette taida muistaa viime kesän helteitä?
Tietysti ikuinen kesä. Aina voi lentää alpeille laskettelemaan. Siellä on sentään oikeita rinteitä toisin kuin Suomessa.
Neljä vuodenaikaa on just täydellinen.
Ja tämä kysymys liittyy talviaika"hörhöihin" miten? Ei kellojen siirtely Suomen ilmastoa muuta. Eikä siellä vielä kolmelta pimeä tule, höpö höpö. Pääsen neljältä töistä eikä kesäaikana ole ollut vielä kertaakaan pimeää silloin, joten ei ole pimeää myöskään normaaliajassa kello kolme.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, ja kaipaan kovasti. Oli ihana kesä.
Neljä vuodenaikaa on paras, jos kaipaa jotain muuta niin pääseehän suomesta matkustamaan.
Ikuista kevättä kaipaan. Kevät on lempivuodenaikani. Valoisaa ilman helteitä.
Ikuinen kesä mulle, kiitos!
Vihaan talvea yli kaiken. Se pimeys, kylmyys ja lumi/loska ja liukkaus. Ei kiitos. Tekis mieli nukkua talviunta marraskuusta huhtikuun loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri. Nauttikaa nyt, talviaikafanit, kun iltapäivällä jo klo 15 jälkeen alkaa hämärtää!
Kiitos, nautitaan :) On ihanaa, kun on aamulla valoisaa :) Mukavaa sunnuntaita sullekin!
Ihan sama mitä haluaisi, kun kumpikaan vaihtoehto ei ole todellisuutta. Ja jos sitä talviaikaa niin pelkäät, niin turhaan kärsit täällä viheliäisen talviajan maassa: muuta muualle.
Mietin tässä eilen, että montakohan kymmentä vuotta todellisuudessa kestää ennen kuin EU ja Suomi saa oikeasti tämän kellon siirtelemisen loppumaan. :D Toisaalta tämä on sellainen sopiva kevyen aihepiirin päätös, jossa EU saattaakin jopa saada jotain aikaiseksi. Ne tärkeämmät asiakysymykset kyllä junnaavat vuosia. Mutta tärkeintä on keskustella paljon, ei niillä päätöksillä niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai muistan. Täydellinen kesä niitä kylmiä jaksoja lukuunottamatta.
Jos mulle olisi pakkomielle valita jompikumpi, tekisin asialle jotain. Ja muuttaisin lämpimiin olosuhteisiin. Arvostan kuitenkin monia asioita Suomessa liikaa tehdäkseni tuon. Talviasunto ehkä vielä joskus ostetaan muualta.
KESÄ!!!