Jos saisit valta iän mihin jäisit, minkä valitsisit?
Kommentit (28)
28. Tuon jälkeen aloin odottaa esikoista. Ei näissä lapsissa mitään vikaa ole mutta olen näköjään niin huono äiti että parempi olisi ollut jättää lapset saamatta.
Oon 29, mutta voisin vielä ikääntyä joitakin vuosia ja jäädä 35-vuotiaaksi. Se tuntuu jostakin syystä ihan hyvältä iältä, en oo mikään vanha, mutta en liian nuorikaan. Haluaisin, että siihen ikään mennessä on lapset tehty, ollaan miehen kanssa naimisissa ja oma talo on ostettu. Sit jos vaikka olis vielä vakipaikka töistä, niin asiat olis hyvin.
35. Olin mielestäni kauneimmillani, ura alkoi olla nousujohteessa. Oli jonkin verran järkeä ja elämänkokemustakin ehtinyt kerääntyä, mutta silti myös nuoruuden idealismille ja toiveikkuudelle oli vielä tilaa.
Nyt olen 43 ja edelleen kyllä ihan tyytyväinen. Olen vain kyynistynyt ehkä liikaa.
Parikymppiseksi, kun en herättänyt naisissa mitään mielenkiintoa. Nykyään pelkkää helvettiä kun nainen jos toinenkin tuntuu kiinnostuvan ja aiheuttaa kaikenlaisia kompleksisia ajatuksia ja kelailuja.
Minäkin nyt 30v ja itsevarmin olotila koskaan. Näytän myös vielä hyvältä, vaikka tietyt vanhuuden krempat jo alkaneet kropassa näkymään. Eli tämä ikä tuntuu toistaiseksi parhaalta.
47v, täytin tuon vastikään. Jokainen vuosi vaan aina tuntuu paremmalta, ura etenee, lapset ovat isoja hienoja itsellään pärjääviä ihmisiä, terveys on ihan ok, itsetunto huipussaan. Olen ekaa kertaa käyttänyt bikineitä stressaamatta 45- vuotiaana :D
Ensimmäisenä mietin 34-vuotiasta. Näytin nuorelta, olin terve, onnellinen ja pidin elämästäni.
Pidän vieläkin, mutta syöpähoidot runtelivat minut ja ulkonäköni mm. kortisonin vuoksi.