Jos saisit valta iän mihin jäisit, minkä valitsisit?
Kommentit (28)
Mä oon päättänyt että olen 36-v. Oikeesti oon 42 mut kun musta ei tunnu nelikymppiseltä ni oon sit 36.
Otsikkoon tuli virhe. Pitäisi olla valita.
Ap
31. Olin ulkoisesti parhaimmillani ja saavuttanut jo urallakin kaiken sen, mihin jämähdin.
37-vuotiaana oli elämä parhaimmillaan. Teiniskitsoilut omasta kelpaamisesta tukevasti takana, hyvä etäsuhde, mielenkiintoinen työ, ihan kiva asuntokin, kroppa ihan ok kunnossa.
Tähän mennessä se n. .30 on ollut parasta. Ei silloinkaan helppoa ollut, mutta masennus oli vähäistä, oli haastava työ ja itse asiassa kohtalainen suosio naisten parissa. Olin silloin myös huomattavan älykäs nykyiseen verrattuna.
35-38.
Sitten on jo jotain oppinut elämästä, mut fysikka ei ole alkanut pettämään.
Jäisin tähän, olen 35v. Ura ja toimeentulo hyvät, lapset ihania alakoululaisia ilopillereitä, ei exää enää nurkissa ahdistamassa. Kuka voisi kellot seisauttaa?
45. Isot lapset, velat maksettu, hyvä työ, hyvä palkka. Itsevarma, itsenäinen.
25.
Silloin olin parhaimmassa kunnossa ja parhaimman näköinen. Luulin ennen, ettei rupsahdus haittaa, mut sitten kun oikeasti rupsahdin, niin haittasi näköjään kuitenkin.
On ankeaa, kun ei enää käännä miesten päitä, eikä kukaan viheltele perään.
Ankeeta on nähdä joku komea mies, ja tietää, ettei saisi sitä enää iskettyä.
Pinnallista ehkä, mut olkoon vaan. Kyllä suren tätä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä se n. .30 on ollut parasta. Ei silloinkaan helppoa ollut, mutta masennus oli vähäistä, oli haastava työ ja itse asiassa kohtalainen suosio naisten parissa. Olin silloin myös huomattavan älykäs nykyiseen verrattuna.
Mitä sun älylle on tapahtunut sittemmin?
30-35. Terveys parempi kuin koskaan, ei vielä mitään kremppoja, ei enää liian nuori, muttei vielä mitään rupsahdusta. Kaikki oli muutenkin suht hyvin. Joissakin asioissa olen kehittynyt vielä sen jälkeen paljon, mutta tuolloin oli niin helppoa.
35 - 40, enkä edes ole vielä siellä. Mutta onhan ne pirun hyvät iät tehdä tiliä.
Olen nyt 30 niin en tiedä mitä on vielä luvassa, mutta tällä hetkellä olen tosi tyytyväinen mun ikään ja elämäntilanteeseen. Oon vielä ihan kaunis ja tosi nuoren näkönen, kroppakin vielä suht hyvä (alkanut kyllä löystyyn jo!), kiva työ omasta mielestäni ja lapseton olen mut naimisissa. Ja selkeesti itsevarmempi mitä vielä muutamia vuosia sitten.
Parin vuoden päästä alkaa kuitenkin ne kyselyt ja arvostelut kun ei lapsia kuulu ja ura ei etene ja ulkonäkö nyt tuskin ainakaan parantuu.
33. Naama, kroppa, ura ja talous olivat kaikki kunnossa.