Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa mulle, millä ihmeellä saan

Vierailija
08.05.2006 |

meidän tytön juomaan maitoa mukista.. lapsi on nyt 2½ vuotias ja tyhmä olen ollut että en oo pulloa ottanut aiemmin pois, mutta tulos oli aiemminkin sama, että ei mee maito kurkusta alas mukista. Olen yrittänyt jos mitkä nokkamukit ja kaakaot ja jos jonkinlaiset kommervenkit.. nyt en kyllä periksi enää anna. Pullo on poissa ja sillä siisti.. tosin se maito olisi aika tärkeää vielä noin pienelle. Nyt sitten epätoivoisesti tungen maitoa puuroihin ja syötän jugurtteja ja rahkoja yms. Tyttö selkeästi haluaisi maitoa ja huutaa sen perään, mutta kun ei tarjota pullosta ei sitä myöskään juo.. itsepäinen uhmaikäinen ;-), hyvät ideat olisi tarpeen. Kiitoksia jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka menisitte kauppaan ja tyttö saisi valita oman mukin / lasin, josta joisi jatkossa.

Jättäisin jo nokkamukinkin pois tuon ikäiseltä..

Vierailija
2/3 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ottanut lapselta pois aiemmin pois pulloa, yrittänyt siis aiemmin tyrkyttää mukista maitoa, pullon rinnalla. Lapsi osaa juoda ihan tavallisesta lasista, mutta nyt siis koitin josko tuo nokkamuki kelpaisi kun on vähän samaa tyyliä kuin tuttipullo. No täytyy toivoa, että kun vaan tarjoan jatkuvasti lasista niin se joku päivä maistuu, muutoin täytyy sitten keksiä jotain muuta maitopitoista rinnalle...ostin jo uuden lasinkin;-))mutta se ei tehonnut :-((

t. minä kamala LUUSKA..

On se kumma kun kerrankin kysyy jotain niin heti on vastaukset tommosta törkyä -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut apteekin korviketta 2v asti ja se on niin pahaa,että joi vain pullosta(kun menee nopeammin kurkkuun eikä jää kielelle,kuten kupista). Tosi hankala tilanne,kun nyt ei juo mistään maitoa. Olisko vinkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän