Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloittelija kyselee Instagramista

Vierailija
27.10.2018 |

Vajaa viikko sitten aloitin Instagramtilin ja opettelu on vielä käynnissä. Minulla olisi "etiketti"kysymys seuraajista. Eli kun joku seuraa tiliäsi, onko oletuksena se, että alat vastavuoroisesti seurata hänen tiliään?

Olen saanut muutaman seuraajan, pari matkailusivustoa ja yhden "klikkaa tästä jos haluat ilmaisia seuraajia". Yksi yksityishenkilökin oli seuraajana muutaman päivän kunnes lopetti. Yhtäkään näistä en ole alkanut seurata, lähinnä siksi, ettei minua kiinnosta heidän tilinsä. Kävin kyllä selaamassa tilit läpi, pl. tuo seuraajientyrkyttäjä. Sen sijaan seuraan paria muuta tiliä, jotka minua oikeasti kiinnostaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse seurata takaisin, jos ei halua. Instagram on tuollaista peliä, jotkut haalivat seuraajia seuraamalla ensin sinua mutta sitten lopettavat seuraamasta kun et seuraajaan takaisin.

Vierailija
2/9 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse seurata takaisin, mutta tietenkin voit niin tehdä, jos sattuukin sellainen tyyppi, jonka kuvat ovat kiinnostavia :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagram on tuollaista peliä, jotkut haalivat seuraajia seuraamalla ensin sinua mutta sitten lopettavat seuraamasta kun et seuraajaan takaisin.

Hyvä tietää! Ihmettelinkin hiukan, että mikä juttu toi oli, kun kyseinen yksityishenkilö tuli seuraajaksi saman tien kun ensimmäisen kuvan laitoin, mutta katosi parin päivän päästä. 

Vierailija
4/9 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tarvitse seurata takaisin, mutta tietenkin voit niin tehdä, jos sattuukin sellainen tyyppi, jonka kuvat ovat kiinnostavia :) 

Joo, näin ajattelin tehdä :) Selaan kuvistani tykänneiden tilit läpi sillä silmällä, että jos sieltä löytyisi itselleni uusi seurattava.

Vierailija
5/9 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa ne seuraajien haalijat ja feikkiprofiilit ovat todella ärsyttäviä. Miten joku viitsiikin nähdä sen vaivan, että alkaa seuraajaksi ja heti, kun itse aloitaa seuraamaan takaisin, niin saman tien tämä lopettaa.

Pikkujuttuja, mutta ärsyttävää peliä ja epärehellistä sellaista.

Vierailija
6/9 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa hankkii seuraajansa juuri tuolla tyylillä. Seuraavat tiettyjen # kaikkien julkaisujen pistäjiä, ja parin päivän päästä lopettavat seuraamisen.

Vierailija
7/9 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instassa ne seuraajien haalijat ja feikkiprofiilit ovat todella ärsyttäviä. Miten joku viitsiikin nähdä sen vaivan, että alkaa seuraajaksi ja heti, kun itse aloitaa seuraamaan takaisin, niin saman tien tämä lopettaa.

Pikkujuttuja, mutta ärsyttävää peliä ja epärehellistä sellaista.

No on! Jos tili on evvvk eikä sitä kukaan halua vilpittömästi seurata, niin miksi pitää väkisin koittaa haalia seuraajia? Kannattaisiko ennemminkin tehdä sille tilille jotain.

Vierailija
8/9 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa hankkii seuraajansa juuri tuolla tyylillä. Seuraavat tiettyjen # kaikkien julkaisujen pistäjiä, ja parin päivän päästä lopettavat seuraamisen.

Jotenkin säälittävää touhua.

Vierailija
9/9 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tartte kohteliasuudesta seurata ketään. Usein ne on jotain kaupallisia juttuja yms. Minä alan seuraamaan, jos feedissä on oikeasti kiinnostavaa seurattavaa ja on selvästi oikea ihminen kysesssä. Pääasiassa seuraan vaan yhden harrastukseni tiimoilta postaavia.