Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavan järkyttävä syöminen! Urheilee mutta syö ihan järkyttäviä määriä arkenakin!!!!! Esim. Aamupalaksi syö...

Vierailija
27.10.2018 |

Ison lautasellisen puuroa, jogurttijuoman ja lasin vettä ja lasi tuoremehua.

Parin tunnin päästä aamukahvilla:

Syö voileivän ja kupin kahvia..

Lounaalla puol lautasellista salaattia ja suurehko annos ruokaa.

Iltapäivällä saattaa ottaa jtn pientä välipalaa.

Päivällisellä alkuillasta taas puolilautasellista salaattia ja lämmintäruokaa

Tuon ruuan jälkeen juo usein kupin kahvia.

Iltapalaksi syö pari leipää ja juo tuoremehua. Saattaa vielä ottaa jonkun hedelmän siihen päälle.

Tosiaan kyseessä mies joka lenkkeilee ja käy salilla .

Mutta eikö tuo määrä ole aika hirveä :0!

Noiden lisäksi litkii vettä pullosta pitkin päivää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se sulle kuuluu niin kauan kuin itse ostaa ja maksaa ruokansa?

Vierailija
2/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilua harrastavat juuri syövät enemmän koska kuluttavat paljon liikkuessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali määrä.

Vierailija
4/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule eipä tuo nyt hirveä määrä ole. Toiselsi oikeat podarit syövät vielä paljon enemmän.

Tuo kuulostaa lähinnä tommosen taviskuntoilijan ruokavaliolta ja oikein terveelliseltä ja hyvältä.

Mikä on nyt siis ongelmasi ap?

Vierailija
5/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin paljon ole urheilevalle. Juodakin on ihan hyvä, et mikä ongelma, jos ruoka maittaa.

Vierailija
6/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaliltahan tuo vaikuttaa. Tuon verran minäkin syön ja olen normaalipainoinen.

Vierailija
7/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan syödä ton verran päivässä vaikka olen nainen ja normaalipainoinen... ei tosta koostu välttämättä edes 2000kcal. Ja vielä liikunta päälle... olisiko aika hankkia elämä ap?😊

Vierailija
8/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali määrä, etenkin, jos hän urheilee.  Ja jos todellakin syö tuolla tavoin, syö vielä kaiken lisäksi terveellisesti ja hyvällä tiheydellä.

Vierailija
9/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tarkat havainnot! ;) Jos treenikertoja kertyy viikossa tarpeeksi, niin kyllä siihen polttoainetta tarvitaan.

Vierailija
10/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vahtimista harrastat :) Aika tavanomainen määrä, etenkin jos ruoka on terveellistä. Onko hän sitten kovin lihava, vai miksi olet noin huolissasi?

Vierailija
11/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
12/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aloittajan oma ruokavalio mitä joku on kauhistellut?

Ole huoleti, ihan normaali määrä ruokaa liikkuvalle.

Vierailija
13/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen vegaani, ja syön aamiaiseksi appelsiinin siemenen ja pari pikkukiveä, päivälliseksi kvinoan keitinvettä ja laventelintuoksua, ja illalliseksi palan vanhaa kierrätyspahvia maustettuna kamelin virtsalla.

Vierailija
14/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli opiskeluaikoina just tuollainen toisten syömisiä kyttäävä pitkänenä kuten ap!

Ai että oli mukavaa kun käytiin opiskeluporukan kanssa syömässä luentotauolla; tämä nenä pitkällä minun syömisissäni ja JOKA kerta kommentoi miten KAUHEASTI  syön! Ja tämä oli mies.

Olen nuoresta asti harrastanut ratsastusta, juoksen monta kertaa viikossa väh. 10 kilometriä vaihtelevassa maastossa, mm metsäpoluilla ja harrastan ylipäätään paljon liikuntaa. Minulla on juoksijan vartalonmuoto ja kaikki mitä syön myös käytän. En juo enkä polta, en mässäile enkä löhöä.

En tiedä onko takana joku kateus vai mikä, mutta tiehän on auki kaikille! Siitä vaan lenkille ja urheilemaan! Saa sitten syödäkin.

Kaipa se opiskulukaverikin kirjoitti ylös syömiseni kuten ap näyttää tekevän tuttavansa kohdalla. Mistä muuten osaa noin tarkkaan kuvailla!?

Vierailija
15/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tänään aamupalaksi kolme palaa pizzaa ja mokkapalan :D. Ja olen liikuntaa harrastamaton nainen.

Että mitäs se kenellekään kuuluu kuka mitäkin syö?

Vierailija
16/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmies syö ainakin tuon verran ilman urheiluakin. Näpyttelijät on asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi