Vinkkejä yksin baariin lähtemiseen
Pitkästä aikaa huomenna ois mahis lähteä ihmisten ilmoille vaan ei ole ketään kaveria. Yksin en ole koskaan käynyt, en oikein uskalla kun olen niin jääpuikko p*****ssä koko ajan... Miten saisin uskallusta mennä baariin ja jutella ihmisille?
Kommentit (20)
Juo shotteja. Oikeesti mulla on ollut mukavaa baarissa, kun olen ollut kännissä. Ahdistavaa liian selvinpäin.
Mene vasta yhden aikaan, kun kaikki on kännissä.
Siinä vaiheessa selväpäinen on kovaa valuuttaa.
En mäkään uskaltaisi. Pelkää n että kaikki luulevat yksin baariin tulevan naisen etsivän miestä.
Missä asut? Jos Hki, voin tulla seuraksi :)
N24
Kokenut sen kirjoitti:
Mene vasta yhden aikaan, kun kaikki on kännissä.
Siinä vaiheessa selväpäinen on kovaa valuuttaa.
Selväpäinen kovaa valuuttaa? Mitä tää tarkottaa?
Älä suotta baariin mee. Tuu suoraan mun luo. Mul on tääl viiniä olutta js sisäfilettä ja kortsuja.
Oho, minä taas käyn baareissa käytännössä aina yksin. Toisinaan haen sieltä seuraa, toisinaan en.
"Pelkää n että kaikki luulevat yksin baariin tulevan naisen etsivän miestä."
Jos haluaa vaan rauhassa istua tuopilla katselemassa ihmisiä, kannattaa ensinnäkin valita sellainen siisti, rauhallinen paikka joka ei ole iskupaikan maineessa ja jossa ei ole kovin villi meno. Ja sitten istua esim. kännykkää näperrellen tai kirjaa lukien, sen näköisenä että en kaipaa seuraa.
Sitten taas jos nimenomaan haluaa seuraa niin se on kyllä naiselle aika helppoa monessakin paikassa, ei tarvitse kuin vähän avoimen näköisenä katsella miehiä pidempään, hymyillä jollekin, niin kyllä joku aina juttelemaan tulee.
Vierailija kirjoitti:
N24
Asun Pohjois-Suomessa ja ikääkin on jo 41, et varmaan näin muumion kanssa olis lähtenyt, mutta kiitos kumminkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Asun Pohjois-Suomessa ja ikääkin on jo 41, et varmaan näin muumion kanssa olis lähtenyt, mutta kiitos kumminkin <3
Olisin! käyn työkaverinkin kanssa välillä viihteellä ja hän on 55v :)
Mä käyn aina myös yksin käytännössä. Nykyään tuntuu ihan normaalilta kun tottunu, että sinne vaan.
Oletko ap nainen? Haluatko muutakin kuin juttuseuraa vai et?
Jos olet nainen etkä halua "vonkaajia", mutta haluaisit jutella ihmisten kanssa, pahaa pelkään että baari ei ole paras paikka. Siellä voi kyllä istua rauhassa näyttämällä siltä ettei hae ollenkaan seuraa, mutta jos alkaa ihmisille juttelemaan, niin kyllä se aika usein tulkitaan seksuaalisluontoisen kiinnostuksen osoitukseksi ja luvaksi alkaa vongata.
Poikkeuksia tästä on erilaiset ns. älykköpaikat ja korkeasti koulutettujen suosimat baarit, esim. yliopistojen lähettyvillä ja tietyissä kalliissa asuinlähiöissä on paikkoja joissa voi ihan hyvin yksinäinen nainenkin päätyä vaikka kiinnostaviin keskusteluihin vaikka matematiikasta tai filosofiasta jonkun sivistyneen ihmisen kanssa, ilman että homma päätyy känniseen vonkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
N24
Huomenna Helsinkiin baariin? N31 (ei ap)
-Älä aseta ylisuuria odotuksia, se on varmin tapa pilata ilta.
-Selvitä itsellesi, miksi haluat mennä baariin ja mitä toivot saavasi (esim. hyvää musiikkia, ääntä, ihmisiä, "tunnelmaa", jotain kontaktia kanssaihmisiin?)
-Päätä etukäteen, kuinka kauan haluat olla baarissa tai kuinka monta drinkkiä juot. Näin vältät tunteen että "haahuilet" ympäriinsä vailla suunnitelmaa. Jos tuleekin todella hauskaa, voit toki jäädä kauemmaksi aikaa.
-Ole utelias, älä keskity liikaa itseesi vaan tarkkaile ympäristöä ja meininkiä
-Päätä etukäteen, että lähdet joka tapauksessa hyvillä mielin kotiin, kävi miten kävi
-Keikat ovat hyvä tekosyy lähteä ulos, ja niiden jälkeen on helppo jäädä hengailemaan
T: yksin baareissa ollut
Vierailija kirjoitti:
Oho, minä taas käyn baareissa käytännössä aina yksin. Toisinaan haen sieltä seuraa, toisinaan en.
"Pelkää n että kaikki luulevat yksin baariin tulevan naisen etsivän miestä."
Jos haluaa vaan rauhassa istua tuopilla katselemassa ihmisiä, kannattaa ensinnäkin valita sellainen siisti, rauhallinen paikka joka ei ole iskupaikan maineessa ja jossa ei ole kovin villi meno. Ja sitten istua esim. kännykkää näperrellen tai kirjaa lukien, sen näköisenä että en kaipaa seuraa.
Sitten taas jos nimenomaan haluaa seuraa niin se on kyllä naiselle aika helppoa monessakin paikassa, ei tarvitse kuin vähän avoimen näköisenä katsella miehiä pidempään, hymyillä jollekin, niin kyllä joku aina juttelemaan tulee.
Miehenä toimii hyvin kumpi tapa vaan, saa olla rauhassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Huomenna Helsinkiin baariin? N31 (ei ap)
Voisin lähteä! :) miten voitaisiin sopia tämä?
N24
Otat rohkaisua, niin siitä se lähtee. Jos viina ei maita, niin baariympäristö ei ole paras paikka hakea kontaktia toisiin ihmisiin. Muutaman kaljan / siiderin jälkeen juttu luistaa kuin luonnostaan.
Mä olen välillä baarissa yksin, ja nimenomaan jonkinasteisessa humalassa. Aina on löytynyt jutteluseuraa.
Ilmiannan jos täällä luvatta aletaan tapaamisia järkkäämään!
T. Kukkis
Voi kun jotkut on rohkeita, kateeksi käy. Mulle varmaan kävisi niin, että jähmettyisin johonkin nurkkapöytään enkä uskaltaisi liikkua mihinkään.. Mutta kiitos vinkeistä niitä antaneille!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi kun jotkut on rohkeita, kateeksi käy. Mulle varmaan kävisi niin, että jähmettyisin johonkin nurkkapöytään enkä uskaltaisi liikkua mihinkään.. Mutta kiitos vinkeistä niitä antaneille!
Ap
Ei siellä kukaan ole kiinnostunut oletko yksin vai kaksin.
Laita anaalitappi p*****seen.